"Είναι το πιο όμορφο κομμάτι της έκθεσης" σχολίασε ένας Γάλλος τουρίστας βλέποντας την Πρωτομαγιά το αίθριο του Μουσείου Γκουγκενχάιμ της Νέας Υόρκης να γεμίζει από τις προκηρύξεις που πέταγαν από τους ορόφους ακτιβιστές που είχαν καταλάβει τον χώρο, διαμαρτυρόμενοι για τις μεσαιωνικές συνθήκες εργασίας των μεταναστών που χτίζουν το νέο απόκτημα του ομίλου, στο Αμπού Ντάμπι...
Τη μέρα που τιμάται διεθνώς (όχι όμως και στις ΗΠΑ) ο αγώνας των εργατών του Σικάγου για το οκτάωρο επέλεξαν τα μέλη της GULF (Gulf Ultra Luxury Faction) με την παρέμβασή τους να διαδηλώσουν την αλληλεγγύη τους στους μετανάστες που στρατολογούνται στην Ινδία και αλλού, πληρώνοντας μεγάλα ποσά στους μεσολαβητές, προκειμένου να εξασφαλίσουν μια θέση στο εργοτάξιο του νέου διεθνούς ναού της τέχνης για έναν μισθό που σπάνια επαρκεί για να εξοφλήσουν τα χρέη τους.
Οι ακτιβιστές ξεδίπλωσαν ένα στρογγυλό πανό στο κέντρο του αίθριου που έγραφε: "Πρωτομαγιά 2015: Ικανοποιήστε τα αιτήματα των εργατών τώρα!" και απαίτησαν να συναντηθούν με τη διοίκηση του μουσείου, προκειμένου να συζητήσουν για τις συνθήκες δουλειάς στο εργοτάξιο του Αμπού Ντάμπι και τα βασικά αιτήματα της πρωτοβουλίας, που είναι μισθοί που να επιτρέπουν στους εργάτες να ζουν, χρηματοδότηση προκειμένου να διευθετηθούν τα χρέη τους στους δουλέμπορους - μεσολαβητές και το δικαίωμα στη συνδικαλιστική οργάνωση. Αυτό άλλωστε έγραφαν και οι προκηρύξεις τους, που είχαν φιλοτεχνηθεί έτσι ώστε να θυμίζουν το στυλ των έργων του Ιάπωνα καλλιτέχνη On Kawara που παρουσιάζονται αυτήν την εποχή το μουσείο.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία παρεμβαίνει στο Μουσείο Γκουγκενχάιμ για το ίδιο θέμα εδώ και ένα χρόνο, ενώ μετά το τέλος της κατάληψης, που μετατράπηκε σε διαδήλωση έξω από το κτήριο, οι ακτιβιστές, αφού ξεκαθάρισαν πως δεν είχαν σκοπό να κλείσουν το Μουσείο, όπως αποφάσισε η διεύθυνσή του, αλλά να συζητήσουν με τους υπεύθυνους, εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους με τους αγώνες των εργαζομένων σε όλο τον κόσμο και προειδοποίησαν ότι η καμπάνια τους θα συνεχιστεί.