Λίγο πριν ολοκληρωθούν οι παραστάσεις της χειμερινής σεζόν, η διοίκηση του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού απέλυσε δύο από τους εργαζομένους του, που, όλως συμπτωματικώς, ήταν ιδρυτικά μέλη και συμμετείχαν στην προσωρινή διοίκηση του υπό σύσταση επιχειρησιακού σωματείου...
Δεν είναι η πρώτη φορά που η διοίκηση του ΙΜΕ επιδεικνύει τη δυσανεξία της απέναντι στον νόμιμο συνδικαλισμό, καθώς προηγούμενες απόπειρες σύστασης σωματείου εργαζομένων τις αντιμετώπισε με "εθελουσία έξοδο" των στελεχών του, την ίδια στιγμή που οι εργαζόμενοι παρέμεναν επί 5 μήνες απλήρωτοι και είχαν προχωρήσει σε κινητοποιήσεις.
Την απαράδεκτη απόλυση των εργαζομένων, "που μέσα σε κλίμα τρομοκρατίας προσπαθούν να ιδρύσουν σωματείο" καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Θεάματος Ακροάματος, η οποία χαρακτηρίζει τις ενέργειες της εργοδοσίας "αλησμόνητες από το εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα".
"Είμαστε στο πλευρό των συναδέλφων και καλούμε κάθε εργαζόμενο, κάθε συνδικάτο και συλλογικότητα να εκφράσουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους απαιτώντας την άμεση ανάκληση της άκυρης απόλυσης των συναδέλφων", καταλήγει η Ομοσπονδία.
* Παράλληλα, με ανακοίνωσή της ενόψει της Πρωτομαγιάς, η ΠΟΘΑ, αφού σημειώσει πως "πέντε χρόνια μετά την εφαρμογή της πιο βάρβαρης πολιτικής, της πολιτικής των Μνημονίων, εμείς οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα είδαμε να γυρίζει το εργασιακό ρολόι 100 χρόνια πίσω" καλεί τα μέλη της να πάρουν μέρος στις απεργιακές συγκεντρώσεις της Παρασκευής, με προσυγκέντρωση στην έξοδο του μετρό στον πεζόδρομο της Κοραή, στις 11.00 μ.μ.