Συνέχεια στην αντιπαράθεσή του με τον Μάικλ Μουρ έδωσε ο Κλιντ Ίστγουντ, σε ειδική εκδήλωση στην CinemaCon Expo στο Λας Βέγκας, αναφέροντας συγκεκριμένα: "όλοι λένε ότι πρόκειται να δολοφονήσω τον Μάικλ Μουρ, αλλά δεν είναι αλήθεια". Και συνέχισε, ενώ το κοινό αντιδρούσε με γέλια, "αλλά ίσως να μην είναι και τόσο κακή ιδέα". Η αντιπαράθεση των δύο ανδρών έχει ξεκινήσει από το 2002, όταν ο Μάικλ Μουρ, γυρίζοντας το ντοκιμαντέρ "Bowling for Columbine", πήρε συνέντευξη με τον Τσάρλτον Ίστον (φίλο του Κλιντ Ίστγουντ) για το θέμα της οπλοκατοχής, φέρνοντάς τον σε δύσκολη θέση, ενώ ήδη είχε προσβληθεί από Αλτσχάιμερ.
Ο Ίστγουντ είχε πει τότε πως αν βρισκόταν στη θέση του Ίστον, θα είχε πυροβολήσει τον Μουρ. Η αντιπαράθεση Ίστγουντ - Μουρ "αναθερμάνθηκε" τον περασμένο Ιανουάριο, λόγω της τελευταίας ταινίας του Κλιντ Ίστγουντ "American Sniper", που εστιάζει στην ιστορία του Κρις Κάιλ, του πιο «θανάσιμου ελεύθερου σκοπευτή» στην ιστορία του αμερικανικού στρατού (υπεύθυνου για 255 εκτελέσεις στον πόλεμο του Ιράκ). Ο Μάικλ Μουρ επισήμανε πως ο Ίστγουντ "μπερδεύει το Ιράκ με το Βιετνάμ" και ότι "οι ελεύθεροι σκοπευτές δεν είναι ήρωες", θυμίζοντας πως στην αμερικανική ιστορία "ο δολοφόνος του Τζέσε Τζέιμς ήταν ένας ελεύθερος σκοπευτής που τον πυροβόλησε πισώπλατα. Εμείς θεωρούμε ήρωα τον Τζέσε Τζέιμς και όχι τον δολοφόνο του".