Live τώρα    
"Έρχομαι για να ενώσω"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Έρχομαι για να ενώσω"

Μετά την ανακοίνωση του ονόματός του στη θέση του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, ο Στάθης Λιβαθινός δήλωσε στην "Αυγή":

"Ο υπουργός μού εμπιστεύτηκε την τύχη τού Εθνικού Θεάτρου της χώρας σε μια πολύ δύσκολη στιγμή και για το θέατρο, και για τη χώρα. Τον ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη του και για το ενδιαφέρον του προς τη δουλειά μου. Το Εθνικό Θέατρο υπήρξε σπίτι μου επί επτά χρόνια και τώρα θα επιστρέψω σε αυτό. Θα ήθελα να προσφέρω ό,τι καλύτερο μπορώ μαζί με τους συνεργάτες μου. Νιώθω μεγάλη υποστήριξη από την θεατρική κοινότητα και αυτό με τιμά. Ο οικονομικός έλεγχος του θεάτρου θα ξεκινήσει άμεσα, αλλά εγώ έρχομαι για να ενώσω το Εθνικό, ώστε να έχει την τύχη που του αξίζει".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0