Μεγάλη επιτυχία είχε η χθεσινή πρωταπριλιάτικη "είδηση" των πολιτιστικών σελίδων της Αυγής σχετικά με το ΕΜΣΤ και τον... νέο διευθυντή του, καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που το διάβασαν λησμονώντας να κοιτάξουν το ημερολόγιό τους. Ευχόμαστε σε όλους, ειδικά σε όσους αναφέρονται στο "ρεπορτάζ" μας, και του χρόνου, όσο δε για το νέο ΕΜΣΤ, ευχόμαστε να ανοίξει ακόμα νωρίτερα!
Και του χρόνου!