Ενα δικό μας άνθρωπο χάσαμε εχθές το πρωί. Ο Βαγγέλης Βέκιος, αγαπητός φίλος, συνάδελφος και συνοδοιπόρος στην αριστερά, ο ευαίσθητος μουσικός και ραδιοφωνικός παραγωγός, μετά από πολυήμερη νοσηλεία άφησε την τελευταία του πνοή στην εντατική μονάδα του νοσοκομείου Ερυθρός Σταυρός. Τον αποχαιρετούμε σήμερα στις 5 στο ναό Παναγίας Φανερωμένης στο Χολαργό.
Προσωπικά έχουμε πολλά να θυμόμαστε από τον Βαγγέλη, το από καρδιάς γέλιο του και τα πειράγματα του. Τον θυμόμαστε πίσω από τα ντραμς των Μουσικών Ταξιαρχιών όταν ακόμα υπήρχαν στην Πλάκα rock clubs; όπως τον πρωτοείδαμε όντας φοιτητές ακόμα. Και στη συνέχεια όταν, με την επαγγελματική ιδιότητα του μουσικού συντάκτη πλέον, αρχίσαμε να τον γνωρίζουμε την περίοδο κατά την οποία έκανε αυτά που οι «επίσημες» βιογραφίες συνήθως παραλείπουν Οταν δηλαδή ίδρυσε τα πρώτα clubs της Αθήνας με ζωντανή μουσική, το «Χύμα» στην Μεσογείων και το «Χαμάμ» στο Χαλάνδρι, κάτι που επανέλαβε λίγα χρόνια πριν και με τη «Μύγα» στου Ψυρρή. Ή το πέρασμα του από την τότε κραταιά δισκογραφική εταιρεία Minos και την σημαντική συνεισφορά του στην ιστορική ανεξάρτητη Hitch-Hyke; Και δεν θα λησμονήσουμε ποτέ το σαρωτικό και αυτοσαρκαστικό πριν απ' όλα χιούμορ και την καλή του καρδιά...
Με όλα αυτά λοιπόν χαραγμένα για πάντα στη μνήμη μας θα θέλαμε μόνο να του πούμε ότι θα μας λείψει, όπως και στους υπόλοιπους, στις εβδομαδιαίες «συνελεύσεις» της ομάδας της Κόκκινης Καρφίτσας διά εκείνου ακριβώς του τμήματος του μουσικού έργου του που οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν καν ότι υπάρχει: Καλό ταξίδι φίλε, μη μασάς και όπως πάντα....«Βάψτα Ροζ»!
Ο Βαγγέλης Βέκιος γεννήθηκε στην Κύμη Ευβοίας το 1957 και ήταν μουσικός (ντράμερ μα και συνθέτης και στιχουργός) αλλά και παραγωγός δίσκων, αρθρογράφος επί θεμάτων σχετικών με την μουσική και ραδιοφωνικός παραγωγός. Σαν μουσικός ήταν συνιδρυτής με τον Τζίμη Πανούση της πρώτης, σχεδόν θρυλικής εκδοχής του γκρουπ Μουσικές Ταξιαρχίες και, αφού υπήρξε μέλος των Ντέρτι, Τέσσερις Εποχές, Blue Light και Σελάνα (μαζί με την Κρίστη Στασινοπούλου) πιο πρόσφατα σχημάτισε τους Ελελεύ. Ως προς το ραδιόφωνο, αφού εργάστηκε στους σταθμούς 902 Αριστερά Στα FM, Planet, Κόσμος και Εν Λευκώ, ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του 105,5 Στο Κόκκινο του οποίου διετέλεσε και ο πρώτος διευθυντής προγράμματος. Τέλος ήταν ο εμπνευστής της Κόκκινης Καρφίτσας, του μηνιαίου μουσικού ενθέτου της Αυγής.
Όλοι εμείς οι συνάδελφοι από την Αυγή εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
ΘΑΝΟΣ ΜΑΝΤΖΑΝΑΣ
https://www.youtube.com/watch?v=z_PHfYKtxYY
Από τον μοναδικό, ομώνυμο δίσκο (1986) των Ντέρτι, ενός απολύτως προσωπικού project του Βαγγέλη με την συμμετοχή της Ιωάννας Τσιριγκούλη στην ερμηνεία