Live τώρα    
Δράσεις για την αισθητική αναβάθμιση του Πολυτεχνείου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Δράσεις για την αισθητική αναβάθμιση του Πολυτεχνείου

Δράσεις για συνολική αισθητική αναβάθμιση του ιστορικού κτηρίου του Πολυτεχνείου και ανάπλαση της οδού Τοσίτσα σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού συμφώνησαν κατά τη χθεσινή συνάντησή τους ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης και ο πρύτανης του ΕΜΠ Γιάννης Γκόλιας, σε συνέχεια της συμφωνίας τους για την αποκατάσταση των όψεων του κτηρίου από το γκράφιτι.

"Αυτό που προέχει αυτή τη στιγμή είναι να φέρουμε τις προσόψεις στην κατάσταση που πρέπει να είναι" τόνισε ο Γ. Καμίνης, προσθέτοντας: "Από εκεί και πέρα ο Δήμος Αθηναίων έχει αρχίσει ήδη τη συνεννόηση με το υπουργείο Πολιτισμού και το Πολυτεχνείο για συνεργασία στην ανάπλαση της Τοσίτσα".

Ο πρύτανης Γ. Γκόλιας, αφού ευχαρίστησε τον δήμαρχο Αθηναίων για "τα άμεσα αντανακλαστικά" που επέδειξε σε σχέση με την αποκατάσταση, "την οποία έχουμε ήδη αρχίσει" και "η οποία προχωρά με σωστούς ρυθμούς", εκτίμησε ότι με τη συνεργασία ΕΜΠ και δήμου "θα μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε σε βάθος χρόνου και όλο το συγκρότημα της Πατησίων, όλες τις εξωτερικές του όψεις".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0