Live τώρα    
Στον Πειραιά... μιλούν για θέατρο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στον Πειραιά... μιλούν για θέατρο

Κύκλο τεσσάρων διαλέξεων με θέμα το θέατρο διοργανώνονται στην Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά (Φίλωνος 29) από τη Διεύθυνση Πολιτισμού του Δήμου. Οι εκδηλώσεις, που εστιάζονται στην ανάλυση και παρουσίαση από νέους ερευνητές, καλλιτεχνικών, κοινωνικών και ιστορικών θεμάτων που αφορούν το θέατρο, ξεκινούν την Πέμπτη, στις 7.30 μ.μ., με ομιλία της θεατρολόγου Παναγιώτας Κωνσταντινάκου, με θέμα «Ο Δημήτρης Πικιώνης, η Μαρίκα Κοτοπούλη και το θέατρο».

Θα ακολουθήσουν εισηγήσεις για τον «Μπερνάρ - Μαρί Κολτές: Η πάλη των κοινοτήτων. Βία, επιθυμία, ευθύνη» (25/2) από την Ολυμπία Γλυκιώτη, «Ένα (θεατρικό) κείμενο για τα παρισινά γκέτο: αφορμή για στοχασμό πάνω στις αποτρόπαιες συνθήκες που υιοθετεί ο νεοαποικιοκρατισμός» (10/3), από την Ελένη Κουτσιλαίου, ενώ ο κύκλος θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση της Συλλογής Μάνου Κατράκη από τις θεατρολόγους Εύα Παπαδάκη, Μαρίνα Ζέρβα και Ελπίδα Λάμπρου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0