Ένα κεράκι στη μνήμη του Γιώργου Ιωάννου, με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, ανάβει απόψε στο "Underground Εντευκτήριο", τον χώρο εκδηλώσεων του ομώνυμου λογοτεχνικού περιοδικού της Θεσσαλονίκης, που ανοίγει ξανά μετά από δύο χρόνια γι' αυτόν τον σκοπό επί της οδού Δεσπεραί 9, στην περιοχή της Διεθνούς Έκθεσης. Το αφιέρωμα περιλαμβάνει προβολή ταινιών (στις 7.30 μ.μ.) με και για τον συγγραφέα, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων προέρχεται από το αρχείο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, και ένα μικρότερο από τα αρχεία του συγγραφέα, ο οποίος είχε καταγράψει μερικά τηλεοπτικά προγράμματα που τον αφορούσαν, γι' αυτό και αποκτά χαρακτήρα ντοκουμέντου. Οι ώρες προβολών είναι 12 με 2 το μεσημέρι και 7 με 9 το βράδυ. Το πρόγραμμα θα επαναληφθεί, τις ίδιες ώρες, τη Δευτέρα 16 και την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου. Στον φακό ο Ιωάννου ξεναγεί στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών και στην αρχαία αγορά, όπου, όπως λέει, διάβασε «σχεδόν όλο τον Πλούταρχο». Η κάμερα τον απαθανατίζει στη γειτονιά του, τα Εξάρχεια, στην Ομόνοια, αλλά και στην Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης να μιλάει με Μικρασιάτες πρόσφυγες, παιδί προσφύγων και ο ίδιος. Σημειώνεται πως το νέο τεύχος του "Underground", που κυκλοφορεί σήμερα, περιλαμβάνει το CD «Ο Γιώργος Ιωάννου διαβάζει πεζογραφήματά του».
Ένα κεράκι στη μνήμη του Γιώργου Ιωάννου