Την παραίτησή του από τη θέση του προέδρου του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης υπέβαλε ο Γ. Σμαραγδής, παρά το γεγονός ότι η θητεία του είχε λήξει από τον Αύγουστο. Στο κείμενο της παραίτησής του "καρφώνει" τον υπουργό Πολιτισμού Κ. Τασούλα ότι είχαν συμφωνήσει εδώ και μήνες να τοποθετήσουν νέο πρόεδρο, νέο συμβούλιο και νέο διευθυντή (θεωρώντας ότι ο Δ. Εϊπίδης "είχε κάνει τον κύκλο του", όπως αναφέρει) και είχαν "ανταλλάξει απόψεις για το πρόσωπο του νέου διευθυντή". Ο Γ. Σμαραγδής αναφέρει ότι αναθεώρησε τη στάση του έπειτα από σχετική επερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με θέματα "κάτι πρισσότερο από σοβαρά" (άραγε αναθεώρησε και τις εγκωμιαστικές μαντινάδες για τον Αντ. Σαμαρά;) και ότι θεωρεί απαραίτητο τον διαχειριστικό έλεγχο στο Φεστιβάλ.
Κ.Τ.