Στο θέμα της «ενεργειακής φτώχειας» επανέρχεται ο Αλέξης Τσίπρας, συνεχίζοντας την κριτική που ασκεί στη κυβέρνηση για τη ΔΕΗ. Σε σημερινή ανάρτησή του στο Instagram, ο πρώην πρωθυπουργός αναφέρει: «Πολλοί Έλληνες αδυνατούν να ζεστάνουν επαρκώς το σπίτι τους τον χειμώνα, ειδικά στην επαρχία. Ελλάδα και Βουλγαρία καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στην ΕΕ στην ενεργειακή φτώχεια. Ταυτόχρονα, η Ελλάδα με +7% είναι πρώτη στις αυξήσεις τιμών στην ενέργεια».
Ακολούθως, ο κ. Τσίπρας επαναλαμβάνει τις βασικές προτάσεις του: «Η απάντηση είναι η θέσπιση ελάχιστης εγγυημένης ποσότητας ηλεκτρικής ενέργειας για όλα τα νοικοκυριά. Στόχος είναι η μείωση του τελικού λογαριασμού 30%-40%.
Τα εργαλεία υπάρχουν, αρκεί να υπάρξει πολιτική βούληση».