«Σημειακές αλλαγές» στον Κανονισμό της Βουλής μετά το Πάσχα, με ρητή απαγόρευση της βιντεοσκόπησης εντός της Ολομέλειας, στις επιτροπές, αλλά και στους διαδρόμους του Κοινοβουλίου, προανήγγειλε ο σήμερα (19.3.26) ο Νικήτας Κακλαμάνης.
Στον απόηχο του χθεσινού επεισοδίου στην Ολομέλεια, κατά το οποίο η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου, κατέγραφε με το κινητό της τηλέφωνο τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, ο πρόεδρος της Βουλής ανακοίνωσε στη Διάσκεψη των Προέδρων ότι ήδη οι σχετικές αλλαγές βρίσκονται υπό επεξεργασία.
Όπως εξήγησε σε κοινοβουλευτικούς συντάκτες, μετά τη λήξη της συνεδρίασης της Διάσκεψης, όταν συντάχθηκε ο Κανονισμός της Βουλής, πριν από τέσσερις δεκαετίες επί Αλευρά, δεν υπήρχαν καν κινητά τηλέφωνα, επομένως δεν θα μπορούσε να είχε προβλεφθεί η ρητή απαγόρευση βιντεοσκόπησης και φωτογράφισης. Επεσήμανε ωστόσο, ότι στον Ποινικό Κώδικα ήδη προβλέπεται η απαγόρευση βιντεοσκόπησης χωρίς συναίνεση.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Βουλής, οι αλλαγές στον Κανονισμό θα αφορούν και στην αυστηροποίηση των ποινών σε παραπτώματα βουλευτών.