«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεν θα συμμετέχει σε έναν προσχηματικό διάλογο μετά και την δημοσιοποίηση ενός αντεργατικού νομοσχεδίου που απορρυθμίζει περαιτέρω τις εργασιακές σχέσεις, με τις νέες ρυθμίσεις για διευθέτηση του χρόνου εργασίας και την 13ωρη απασχόληση, και που πρέπει το Υπουργείο να αποσύρει». Αυτό ξεκαθαρίζει η Κουμουνδούρου, απαντώντας στην πρόσκληση της Νίκης Κεραμέως για συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Εργασίας, σύμφωνα με πηγές του κόμματος.
Η υπουργός Εργασίας έχει προαναγγείλει συναντήσεις με τους εκπροσώπους των κοινοβουλευτικών ομάδων των κομμάτων της αντιπολίτευσης την προσεχή εβδομάδα προκειμένου να τους ενημερώσει για το νομοσχέδιο, που συναντά την καθολική απόρριψη τόσο από την αντιπολίτευση όσο και από τα συνδικάτα.
Το νομοσχέδιο βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 19 Σεπτεμβρίου. Μεταξύ άλλων, προβλέπει 13ωρη εργασία στον ίδιο εργοδότη, προσλήψεις με SMS, απολύσεις fast track, συμβάσεις καθ’ υπαγόρευση και κατάτμηση της άδειας.