Δεν μπορεί να μην είχατε την ίδια αγωνία. Δεν μπορεί να κοιμόσασταν ήσυχοι-ες τα βράδια, όταν αυτοί οι εξέχοντες πάμπλουτοι μας έκαναν την τιμή να «καταλάβουν» τεράστιες εκτάσεις, είτε για την προσωπική τους απόλαυση, είτε για να θησαυρίσουν εκμεταλλευόμενοι τη φυσική ομορφιά και τον πλούτο της χώρας μας και εμείς αγενέστατα να θέλουμε να πληρώνουν φόρους;
Εγώ, πάντως, ένα άγχος το είχα. Πώς αυτοί οι καημένοι κληρονόμοι του Κυριακού θα πληρώνουν τον ΕΝΦΙΑ για τη βίλα του στον Αγ. Αιμιλιανό; Ή ο βασιλιάς της Ολλανδίας (με τρία παιδιά) θα πληρώνει ΕΝΦΙΑ για τα 4 στρέμματα που κατέχει για τη βίλα του με όλες τις εγκαταστάσεις της (μέχρι και ιδιωτική προβλήτα); Πώς θα τα βγάλουν πέρα όλοι αυτοί οι μεγιστάνες με τις βιλάρες τους στην Πετροθάλασσα, που έχουν κάνει την περιοχή απόλυτα απροσπέλαστη για οποιονδήποτε άλλον περαστικό μέχρι και τις παραλίες;
Είναι δύσκολο, άραγε, οι «εξέχοντες» πλούσιοι (στην Ελλάδα του ΟΠΕΚΕΠΕ ζούμε) να δηλώσουν ως πρώτη κατοικία τους τις πανέμορφες βίλες τους; Και γιατί οι φοροαπαλλαγές θα έπρεπε να αφορούν και περιοχές που είναι μεν μικρά χωριά και οικισμοί αλλά είναι τουριστικά θέρετρα, με βίλες, εξοχικά και τεράστια ξενοδοχεία, αντί για εργατουπόλεις;
Όμως, αν έχουν να πληρώνουν ΕΝΦΙΑ, πώς θα προχωρήσουν οι επενδύσεις στην περιοχή; Να απογοητεύσουμε τον καημένο τον Σεΐχη του Άμπου Ντάμπι με την έλλειψη φιλοξενίας μας και να μην προχωρήσει τις επενδύσεις του στην Ερμιόνη; Πώς θα προχωρήσει η «επένδυση» στο Σαλάντι, στην πανέμορφη παραλία της Αργολίδας, που ξεπουλήθηκε για να γίνει ένα ευπρεπέστατο πεντάστερο πάνω στα ερείπια του προηγούμενου αμαρτωλού αλλά και να δημιουργηθούν επιπλέον 203 καταλύματα (κάτι που σημαίνει ότι θα κλείσει όλη η παραλία για ιδιωτική χρήση).
Ευτυχώς, ο Μητσοτάκης από τη ΔΕΘ έδωσε τη λύση... Γιατί, αν δεν είναι ο Μητσοτάκης κοντά στις αγωνίες του πλούσιου λαού, που υποφέρει από την ακρίβεια (παρεμπιπτόντως, καταργείται και ο ΦΠΑ σε πολλές από αυτές τις περιοχές γιατί θεωρούνται «ακριτικές;»), τότε ποιος είναι;
Γι’ αυτό, καθιέρωσε το 13ωρο… και δεν καταλαβαίνει γιατί το μέτρο κατηγορείται ως «αντεργατικό»… Για να μπορείτε ελεύθερα να δουλεύετε συνέχεια, όσες ώρες απαιτεί ο εργοδότης, για να είστε συνεπείς στις πληρωμές σας ώστε να έχουμε υπερπλεονάσματα με τα οποία από «φιλανθρωπία» θα σας πετάει ένα κομματάκι του καρότου για να τον ξαναψηφίσετε και από αγνή αγάπη για τον πλούτο, τους εφοπλιστές και τα μεγάλα κεφάλαια, θα τους φοροαπαλλάσσει για να έχουν κίνητρο να επενδύουν αδηφάγα και ανεξέλεγκτα απαλλοτριώνοντας τη χώρα προς όφελός τους.
Για να μπορούμε, τέλος, όλες και όλοι μας, ελεύθερα να επιλέγουμε να δουλεύουμε ώστε να μην αναγκάζεται το κράτος να ενοχλεί με προσβλητικούς φόρους ποτέ κανέναν πλούσιο, επιδεικνύοντας αφιλόξενη και απρεπή συμπεριφορά...
Διότι στον νεοφιλελευθερισμό, η ελευθερία είναι πράγμα ιερό, αρκεί να μην είναι της άποψης και της ενημέρωσης, αλλά να είναι της αγοράς, εξαγοράς και απόλυτης εκμετάλλευσης όλων των πόρων, φυσικών, κοινοτικών, κρατικών, ανθρώπινων μέχρι τελευταίας ρανίδας...