Η νέα πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα, φέρνει στο προσκήνιο για άλλη μια φορά τα σοβαρά προβλήματα που ταλανίζουν τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας. Ευτυχώς, χάρη στις άμεσες και συντονισμένες ενέργειες των πυροσβεστών και του προσωπικού του νοσοκομείου, η κατάσταση δεν ξέφυγε από τον έλεγχο.
Παρόλα αυτά, η πυρκαγιά ανέδειξε για ακόμη μια φορά τις ελλείψεις σε μέτρα πυροπροστασίας και την αδιαφορία της κυβέρνησης για την ασφάλεια των ασθενών και των υγειονομικών. Ο Τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Βουλευτής Αχαΐας, Ανδρέας Παναγιωτόπουλος, επανέρχεται με σφοδρότητα, επισημαίνοντας την αδράνεια των αρμόδιων φορέων και τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση του ΕΣΥ, ενώ προαναγγέλλει τη κατάθεση κοινοβουλευτικής ερώτησης για την ανάγκη άμεσης λήψης μέτρων.
Αναλυτικά η δήλωση του Τομεάρχη Υγείας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Για μια ακόμη φορά γινόμαστε μάρτυρες μιας πυρκαγιάς στο νοσοκομείο "Άγιος Ανδρέας" στην Πάτρα, που χάρη στις προσπάθειες των πυροσβεστών και του προσωπικού του νοσοκομείου δεν ξέφυγε η κατάσταση.
Από τη προηγούμενη φορά είχαμε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για την ανάγκη λήψης των επιπλέον απαραίτητων μέτρων πυροπροστασίας.
Δυστυχώς, η πραγματικότητα επιβεβαιώνει την επισφαλή για τους ασθενείς και υγειονομικό προσωπικό κατάσταση στα δημόσια νοσοκομεία της χώρας.
Οι πολίτες πια έχουν καταλάβει ότι οι εκ των υστέρων επικοινωνιακές αυτοψίες του κ. Γεωργιάδη είναι για τα μάτια του κόσμου, αφού το ΕΣΥ είναι παρατημένο στο έλεός του.
Θα επανέλθουμε στο θέμα άμεσα με κοινοβουλευτική ερώτηση. Ας φροντίσουν όμως οι "ανευθυνοϋπεύθυνοι" της 6ης ΥΠΕ και της κυβέρνησης για την ασφάλεια των ασθενών, των συνοδών τους και του υγειονομικού προσωπικού.