Νέα λιτή δήλωση περί της αθωότητάς του έκανε με ανάρτηση στο Facebook ο Λευτέρης Αυγενάκης. Ο βουλευτής της ΝΔ που σύμφωνα με τη δικογραφία της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας θα πρέπει να ελεγχθεί για κακούργημα όσον αφορά στην εμπλοκή του στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, στη δήλωσή του αναφέρει ότι «Δεν υπάρχει ούτε ένα στοιχείο που να με εμπλέκει σε οποιαδήποτε έκνομη πράξη στην υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ, όπως επιβεβαιώνεται και από το σύνολο της δικογραφίας».
Παράλληλα, δηλώνει σίγουρος και ήσυχος με τη συνείδησή του και εκφράζει τη βεβαιότητα ότι «όλη η υπόθεση, είμαι βέβαιος ότι θα αξιολογηθεί κατά το προσήκοντα θεσμικό τρόπο, μακριά από μικροκομματικές και επικοινωνιακές σκοπιμότητες».
