Οι φορολογούμενοι θα πληρώσουν τα σπασμένα της κυβέρνησης Μητσοτάκη καθώς το πρόστιμο των 415 εκατομμυρίων ευρώ που επιβλήθηκε στη χώρα για παρατυπίες από τον ΟΠΕΚΕΠΕ στις αγροτικές επιδοτήσεις, θα καλυφθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Ο Κώστας Τσιάρας μιλώντας στην ΕΡΤ, σημείωσε ότι 415 εκατομμύρια ευρώ που είναι το πρόστιμο, θα παρακρατηθούν σταδιακά από τις μελλοντικές κοινοτικές ενισχύσεις και επειδή οι πληρωμές στους αγρότες γίνονται προκαταβολικά από το κράτος, το βάρος επιστρέφει στο εθνικό ταμείο.
«Αυτό σημαίνει ότι τελικά τα πληρώνει ο φορολογούμενος», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης ενώ ανέφερε ότι η κυβέρνηση θα ζητήσει επανεξέταση του ύψους του προστίμου.
