Live τώρα    
Μαρία Συρεγγέλα / Παραιτήθηκε από γραμματέας της ΝΔ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μαρία Συρεγγέλα / Παραιτήθηκε από γραμματέας της ΝΔ

ΣΥΡΕΓΓΕΛΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI)

Την παραίτησή της από τη θέση της γραμματέως της Νέας Δημοκρατίας υπέβαλε η Mαρία Συρεγγέλα. 

Σύμφωνα με πληροφορίες η βουλευτής, συναντήθηκε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη το απόγευμα της Παρασκευής και του υπέβαλε την παραίτησή της από τη θέση της γραμματέως του κυβερνώντος κόμματος, επικαλούμενη προσωπικούς λόγους.

Η Μαρία Συρεγγέλα ανέλαβε γραμματέας τον Νοέμβριο του 2023.

Σύμφωνα με πληροφορίες επικρατέστερος να τη διαδεχθεί, είναι ο Κώστας Σκρέκας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0