Την παραίτησή της από τη θέση της γραμματέως της Νέας Δημοκρατίας υπέβαλε η Mαρία Συρεγγέλα.
Σύμφωνα με πληροφορίες η βουλευτής, συναντήθηκε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη το απόγευμα της Παρασκευής και του υπέβαλε την παραίτησή της από τη θέση της γραμματέως του κυβερνώντος κόμματος, επικαλούμενη προσωπικούς λόγους.
Η Μαρία Συρεγγέλα ανέλαβε γραμματέας τον Νοέμβριο του 2023.
Σύμφωνα με πληροφορίες επικρατέστερος να τη διαδεχθεί, είναι ο Κώστας Σκρέκας.