Εννέα ερωτήματα «αν θέλει να έχει μια πραγματική εικόνα για τα υπαρκτά προβλήματα του Δημοσίου Τομέα», καλεί ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τον Κυριάκο Μητσοτάκη να θέσει, μετά τα αποτελέσματα της αξιολόγησης που έγινε από τους πολίτες, του έργου συγκεκριμένων υπηρεσιών του Δημοσίου, και τα οποία παρουσίασε σήμερα ο πρωθυπουργός.
«Διαφορετικά, θα επιβεβαιώσει για μια ακόμη φορά, ότι δεν τον ενδιαφέρει η βελτίωση του δημοσίου, αλλά η προπαγάνδα, η δημιουργία εντυπώσεων και η δική του διαφυγή από τις ευθύνες για το έγκλημα των Τεμπών, για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ και το διαρκές έγκλημα της ακρίβειας και της κερδοσκοπίας των καρτέλ» τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και καλεί τον πρωθυπουργό να τολμήσει να θέσει τα εξής ερωτήματα:
- Πώς αξιολογείτε την ποιότητα του νομοθετικού έργου με τις δεκάδες άσχετες, εμβόλιμες και ρουσφετολογικές τροπολογίες που εισάγει η κυβέρνηση διαρκώς;
- Θεωρείτε ότι η πολυνομία και η κακονομία δημιουργούν προβλήματα στην λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης;
- Πώς αξιολογείτε την κατάσταση στα νοσοκομεία της χώρας και πώς αξιολογείτε τη στελέχωσή τους σε ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό;
- Ποια η γνώμη σας για τον κομματισμό στο Δημόσιο. Θεωρείτε ότι επί ΝΔ έχει βελτιωθεί η κατάσταση ή έχουν απογειωθεί οι πελατειακές και ρουσφετολογικές πρακτικές;
- Ποια η γνώμη σας για την οικονομική διαχείριση σε φορείς του Δημοσίου επί κυβέρνησης ΝΔ;
- Θεωρείτε ότι για τα επαναλαμβανόμενα οικονομικά και θεσμικά σκάνδαλα όπως αυτό του ΟΠΕΚΕΠΕ, φταίνε κυρίως οι δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάρχει κυβερνητική ευθύνη και συγκάλυψη;
- Θεωρείτε ότι οι γιατροί, οι εκπαιδευτικοί και άλλες κατηγορίες δημoσίων υπαλλήλων και λειτουργών είναι επαρκώς αμειβόμενοι;
- Θεωρείτε ότι οι υποδομές και τα πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες;
- Πώς αξιολογείτε το έργο των υπουργών της κυβέρνησης;
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ:
«”Όσοι αρνούνται την αξιολόγηση, αρνούνται να λογοδοτήσουν στους πολίτες”, δήλωσε ο πρωθυπουργός σήμερα, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της αξιολόγησης που έγινε από τους πολίτες, του έργου συγκεκριμένων υπηρεσιών του Δημοσίου.
Αν είναι έτσι, καλούμε τον πρωθυπουργό να τολμήσει και μια ανάλογη διαδικασία με τα εξής ερωτήματα:
Πώς αξιολογείτε την ποιότητα του νομοθετικού έργου με τις δεκάδες άσχετες, εμβόλιμες και ρουσφετολογικές τροπολογίες που εισάγει η κυβέρνηση διαρκώς;
Θεωρείτε ότι η πολυνομία και η κακονομία δημιουργούν προβλήματα στην λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης;
Πώς αξιολογείτε την κατάσταση στα νοσοκομεία της χώρας και πώς αξιολογείτε τη στελέχωσή τους σε ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό;
Ποια η γνώμη σας για τον κομματισμό στο Δημόσιο. Θεωρείτε ότι επί ΝΔ έχει βελτιωθεί η κατάσταση ή έχουν απογειωθεί οι πελατειακές και ρουσφετολογικές πρακτικές;
Ποια η γνώμη σας για την οικονομική διαχείριση σε φορείς του Δημοσίου επί κυβέρνησης ΝΔ;
Θεωρείτε ότι για τα επαναλαμβανόμενα οικονομικά και θεσμικά σκάνδαλα όπως αυτό του ΟΠΕΚΕΠΕ, φταίνε κυρίως οι δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάρχει κυβερνητική ευθύνη και συγκάλυψη;
Θεωρείτε ότι οι γιατροί, οι εκπαιδευτικοί και άλλες κατηγορίες δημoσίων υπαλλήλων και λειτουργών είναι επαρκώς αμειβόμενοι;
Θεωρείτε ότι οι υποδομές και τα πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες;
Και κυρίως:
Πώς αξιολογείτε το έργο των υπουργών της κυβέρνησης;
Αν θέλει να έχει μια πραγματική εικόνα για τα (υπαρκτά) προβλήματα του Δημοσίου Τομέα, ας το τολμήσει. Διαφορετικά, θα επιβεβαιώσει για μια ακόμη φορά, ότι δεν τον ενδιαφέρει η βελτίωση του δημοσίου, αλλά η προπαγάνδα, η δημιουργία εντυπώσεων και η δική του διαφυγή από τις ευθύνες για το έγκλημα των Τεμπών, για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ και το διαρκές έγκλημα της ακρίβειας και της κερδοσκοπίας των καρτέλ».