Live τώρα    
Κώστας Αρβανίτης για ΕΡΤ / Η Διοίκηση ανασταίνει και πάλι την πολιτική του «μαύρου» - Ελπίδα η στάση των εργαζόμενων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κώστας Αρβανίτης για ΕΡΤ / Η Διοίκηση ανασταίνει και πάλι την πολιτική του «μαύρου» - Ελπίδα η στάση των εργαζόμενων

(ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

Η είδηση φωνάζει, αλλά η Διοίκηση της κρατικής τηλεόρασης φαίνεται να νομίζει ότι μπορεί να την πνίξει, αναφέρει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Αρβανίτης, με αφορμή την πρόσφατη πολιτική της ΕΡΤ.

Στη δήλωσή του, τονίζει ότι η ΕΡΤ επανέρχεται στην πολιτική του «μαύρου», προσπαθώντας να κόψει το οξυγόνο της αλήθειας, ακολουθώντας την τακτική της «αόρατης είδησης».

«Είναι ντροπή», επισημαίνει ο Κώστας Αρβανίτης.

Ο Αρβανίτης επισημαίνει ότι, παρά τις προσπάθειες της διοίκησης να σιγήσει τις αλήθειες που πρέπει να ακουστούν, οι άνθρωποι δεν είναι αόρατοι.

«Ελπίδα η στάση των εργαζόμενων της ΕΡΤ», αναφέρει χαρακτηριστικά, εννοώντας τις φωνές των εργαζομένων που αντιστέκονται σε αυτή την πολιτική

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0