Η είδηση φωνάζει, αλλά η Διοίκηση της κρατικής τηλεόρασης φαίνεται να νομίζει ότι μπορεί να την πνίξει, αναφέρει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Αρβανίτης, με αφορμή την πρόσφατη πολιτική της ΕΡΤ.
Στη δήλωσή του, τονίζει ότι η ΕΡΤ επανέρχεται στην πολιτική του «μαύρου», προσπαθώντας να κόψει το οξυγόνο της αλήθειας, ακολουθώντας την τακτική της «αόρατης είδησης».
«Είναι ντροπή», επισημαίνει ο Κώστας Αρβανίτης.
Ο Αρβανίτης επισημαίνει ότι, παρά τις προσπάθειες της διοίκησης να σιγήσει τις αλήθειες που πρέπει να ακουστούν, οι άνθρωποι δεν είναι αόρατοι.
«Ελπίδα η στάση των εργαζόμενων της ΕΡΤ», αναφέρει χαρακτηριστικά, εννοώντας τις φωνές των εργαζομένων που αντιστέκονται σε αυτή την πολιτική
🔻Η είδηση φωνάζει, αλλά η Διοίκηση της κρατικής τηλεόρασης νομίζει ότι μπορεί να την πνίξει. Νομίζει ότι μπορεί.
— Kostas Arvanitis 🔻 (@kostarvanitis) January 26, 2025
Ανασταίνει και πάλι την πολιτική του «μαύρου».
🔻 Κόβει το οξυγόνο της αλήθειας από τον αέρα της κρατικής τηλεόρασης. Είναι ντροπή.
Ελπίδα η στάση των εργαζόμενων… pic.twitter.com/mUm11JYVlr