Live τώρα    
Κώστας Αρβανίτης / Σύμφωνο μετανάστευσης αποτυχίας και εγκλωβισμού
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κώστας Αρβανίτης / Σύμφωνο μετανάστευσης αποτυχίας και εγκλωβισμού

Ο Κώστας Αρβανίτης
EUROPEAN PARLIAMENT

Το νέο Σύμφωνο Μετανάστευσης και Ασύλου είναι η ταφόπλακα της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης, καταπατά τα ανθρώπινα δικαιώματα και παραβιάζει το ανθρώπινο δίκαιο υπογράμμισε κατά την ομιλία του από το βήμα της Ολομέλειας, ο αντιπρόεδρος της Ευρωομάδας της Αριστεράς, Κώστας Αρβανίτης, καταδικάζοντας την πορεία που ετοιμάζεται να ακολουθήσει η Ευρώπη, υποτασσόμενη στις επιταγές της Ακροδεξιάς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στην πράξη το νέο Σύμφωνο σημαίνει κλειστά σύνορα, όπως στη Γερμανία και τη Γαλλία σήμερα και σίγουρα σε άλλες χώρες αύριο, αναστολή του δικαιώματος στο άσυλο και στρατόπεδα εκτός ευρωπαϊκού εδάφους, όπως στην Αλβανία, όπου τα δικαιώματα των προσφύγων θα απειλούνται τόνισε ο ίδιος.

Τη στιγμή που χώρες όπως η Ιταλία και η Αυστρία ζητούν να κηρυχθεί «η Συρία του σφαγέα Μπασάρ Αλ Άσαντ» «ασφαλής χώρα», ο Κώστας Αρβανίτης έθεσε το θέμα στις πραγματικές διαστάσεις του:

«Ειλικρινά πιστεύετε, ότι κλείνοντας τα μάτια σας στην πραγματικότητα, διώχνοντας όσο πιο μακριά γίνεται από τις χώρες σας το πρόβλημα, όπως το θεωρείτε, δημιουργώντας τέτοιες συνθήκες, λύνετε ή ουσιαστικά συμβάλλετε σε ένα τεράστιο ανθρωπιστικό πρόβλημα, σε μια τεράστια κρίση;»

Για την Ευρωπαϊκή Αριστερά και τον ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ η λύση είναι οι νόμιμες οδοί μετανάστευσης, η υποχρεωτική μετεγκατάσταση των μεταναστών και των προσφύγων μεταξύ των κρατών-μελών και η εφαρμογή πολιτικών για την ένταξη των προσφύγων, τόνισε ο ίδιος και σχολίασε ότι η ΕΕ μιλά, «χρησιμοποιώντας ευφυολογήματα και όρους από τον τομέα των επιχειρήσεων, για διαχείριση της μετανάστευσης με “ολιστικό τρόπο” και αναζήτηση ιδεών “έξω από το κουτί”, για να αντιμετωπίσει μια τραγωδία που αφορά ανθρώπους».

Ολόκληρη η παρέμβαση του Κώστα Αρβανίτη:

«Να εμποδίσουμε τις αφίξεις άκουσα. Μήπως να απεμπλακούμε από τις αιτίες που δημιουργούν το πρόβλημα;

Εδώ και 5 χρόνια εργαζόμαστε και τονίζουμε ότι αυτό το pact, το νέο Σύμφωνο που μας φέρατε, θα είναι το τέλος του δικαιώματος στο άσυλο, θα είναι η ταφόπλακα της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης! Τα λέγαμε!

Επιμείναμε και επιμένουμε ότι πρέπει να δούμε το θέμα των νόμιμων οδών μετανάστευσης, να δούμε το θέμα της υποχρεωτικότητας στην μετεγκατάσταση μεταξύ των κρατών-μελών. Τι ιδέα ήταν αυτή , το εθελοντικό; Και να, τα βλέπουμε τα θέματα της Γερμανίας και αύριο της Γαλλίας και μετατρέπετε ουσιαστικά τις χώρες υποδοχής σε στρατόπεδα της Ενωμένης Ευρώπης. Και έχουμε και αυτή τη νέα ιδέα της Αλβανίας. Δηλαδή στρατόπεδα εντός Ευρώπης, αλλά εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ειλικρινά πιστεύετε, ότι κλείνοντας τα μάτια σας στην πραγματικότητα, διώχνοντας όσο πιο μακριά γίνεται από τις χώρες σας το πρόβλημα, όπως το θεωρείτε, δημιουργώντας τέτοιες συνθήκες, λύνετε ή ουσιαστικά συμβάλλετε σε ένα τεράστιο ανθρωπιστικό πρόβλημα, σε μια τεράστια κρίση;»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0