Με τη σύμφωνη γνώμη ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και ΠΑΣΟΚ «πέρασε» από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής το νομοσχέδιο για την επιστολική ψήφο.
Το νομοσχέδιο καταψήφισαν το ΚΚΕ, η Νίκη και η Νέα Αριστερά να καταψηφίζουν, ενώ επιφύλαξη εξέφρασαν η Ελληνική Λύση, οι Σπαρτιάτες και η Πλεύση Ελευθερίας.
Το νομοσχέδιο για την επιστολική ψήφο θα εισαχθεί προς συζήτηση το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιανουαρίου, την Τρίτη αναμένεται η τοποθέτηση των πολιτικών αρχηγών και την Τετάρτη θα διεξαχθεί η σχετική ψηφοφορία στην Ολομέλεια