Live τώρα    
19°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
16.2°C20.7°C
2 BF 53%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
17 °C
15.2°C17.7°C
1 BF 74%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
14.8°C16.6°C
3 BF 68%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
17 °C
16.0°C18.0°C
2 BF 59%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
15.9°C15.9°C
0 BF 55%
Η βρύση με το χρήμα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Η βρύση με το χρήμα

ΕΥΔΑΠ
INTIME/ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ

Αλλη μία ανεξάρτητη ομάδα δημοσιογράφων, οι Data Journalists, ήταν αυτοί που έφεραν στο φως της δημοσιότητας μια ύποπτη λίστα με ζεστό χρήμα που διανεμήθηκε από την ΕΥΔΑΠ την τελευταία διετία σε εφημερίδες και ενημερωτικά και επιχειρηματικά sites για διαφημιστικούς σκοπούς, παρά τον μονοπωλιακό χαρακτήρα της εταιρείας. Πρόκειται για μια λίστα που αφορά την καταβολή ενός ποσού που ξεπερνά το 1.500.000 ευρώ συνολικά και γεννά πλήθος ερωτημάτων τόσο για την αναγκαιότητα των συγκεκριμένων πληρωμένων καταχωρίσεων όσο και για τα κριτήρια επιλογής των μέσων από τους διοικούντες την εταιρεία καθώς, όπως αποκαλύπτουν οι Data Journalists, δόθηκαν χρήματα ακόμη και σε ΜΜΕ της επαρχίας όπου η ΕΥΔΑΠ δεν δραστηριοποιείται. Σύμφωνα με την ομάδα των δημοσιογράφων που έκανε τη συγκεκριμένη έρευνα, «στις λίστες που αποκαλύπτουμε παρατηρούνται δεκάδες επιλεκτικές όσο και υπέρογκες πληρωμές σε συγκεκριμένα ΜΜΕ που δεν συνάδουν ούτε με τη δυναμική τους ούτε με την απήχησή τους στην κοινή γνώμη. Στις ίδιες λίστες υποτιμούνται ή και αγνοούνται μέσα με πολλούς εργαζόμενους, ανταπόκριση από το κοινό και πανίσχυρα brand names.

Θα ήταν σκόπιμο η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ να διευκρινίσει με ποια μέθοδο μοίρασε τη διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ. Ποια, δηλαδή, κριτήρια χρησιμοποίησε ώστε να επιλέξει τα συγκεκριμένα ΜΜΕ και τα ποσά. Επίσης, προκαλούνται εύλογες απορίες για ποιο λόγο δεν έδωσε ποτέ στη δημοσιότητα τις συγκεκριμένες δαπάνες». Όπως όλα δείχνουν, έχουμε να κάνουμε με ακόμα μία «λίστα» του καθεστώτος Μητσοτάκη, που αυτή τη φορά χρησιμοποίησε την κρατική ΕΥΔΑΠ, μια μη ανταγωνιστική εταιρεία που έχει το μονοπώλιο στην περιοχή της Αττικής και κατά συνέπεια δεν υπήρχε κανένας βάσιμος λόγος για διαφημιστικές δαπάνες. Ο μόνος λόγος που άνοιξαν τη βάνα του χρήματος ήταν η εξόφληση λογαριασμών με συγκεκριμένα ΜΜΕ που συναλλάσσονται με το καθεστώς παρέχοντας στήριξη και υποστήριξη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL