Live τώρα    
25°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
25 °C
23.2°C25.8°C
2 BF 33%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
24 °C
23.4°C26.8°C
2 BF 33%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
21 °C
20.0°C24.8°C
2 BF 49%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
20.2°C21.0°C
2 BF 69%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
25 °C
24.0°C24.9°C
2 BF 33%
ΝΔ / Χυδαία επίθεση στον πρώην σταθμάρχη Λάρισας επειδή είπε την αλήθεια για την τηλεδιοίκηση
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΝΔ / Χυδαία επίθεση στον πρώην σταθμάρχη Λάρισας επειδή είπε την αλήθεια για την τηλεδιοίκηση

Ο Αλέξης Τσίπρας
(ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ)

Οργανωμένη επιχείρηση συκοφάντησης των εργαζομένων που συνάντησαν τον Αλέξη Τσίπρα στη Λάρισα βρίσκεται σε εξέλιξη από τη Νέα Δημοκρατία και τα ακροδεξιά τρολ της.

Λίγα μόλις λεπτά μετά το φιάσκο άνευ προηγουμένου όπου ο σταθμάρχης Λάρισας ξεσκέπασε on camera τα ψέματα της κυβέρνησης, η ΝΔ χέρι χέρι με την λεγόμενη «Ομάδα Αλήθειας» στοχοποίησαν τον επί χρόνια πρώην σταθμάρχη της Λάρισας Γιάννη Κολλάτο επειδή είχε αναφέρει ότι η τηλεδιοίκηση δεν υπήρχε μετά το καλοκαίρι του 2019. «Εμείς ρυθμίζαμε την κυκλοφορία, η τηλεδιοίκηση. Την κυκλοφορία την κάναμε εμείς» είχε πει ο πρώην σταθμάρχης Λάρισας.

Παράλληλα είχε προσθέτει ότι «εγώ για να μπω σταθμάρχης στην Λάρισα και να εργαστώ, έκανα 7 χρόνια σε γειτονικούς σταθμούς για να αποκτήσω εμπειρία. Επί σειρά ετών ήμουν βοηθός σταθμάρχη με κάποιον έμπειρο και αυτός ήταν 5 ημερών. Είναι έγκλημα... 24 Ιανουαρίου ορκίστηκε σταθμάρχης και τον αφήσανε μόνο του. Μετά από εμπειρία 5 ημερών στην Καλαμπάκα. Αδιανόητα πράγματα».

Η ΝΔ χωρίς ντροπή εξαπέλυσε προσωπική επίθεση στον επί χρόνια πρώην σταθμάρχη Λάρισας, κατηγορώντας τον για fake news και ότι δήθεν δεν γνώριζε τι έλεγε στον Αλέξη Τσίπρα. Μεταξύ άλλων τον αποκάλεσε «προ πολλού συνταξιούχο υπάλληλο του ΟΣΕ» και «κομματικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ», κάνοντας copy paste την ανάρτηση της «Ομάδας Αλήθειας».

Η ντροπιαστική ανακοίνωση της ΝΔ:

«Ο κ. Τσίπρας επισκέφθηκε σήμερα το παλιό κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας, πού έχει πάψει πρακτικά να λειτουργεί από τον Ιούλιο του 2015 και είναι γιαπί, για να στήσει μια παράσταση ντροπής συνοδευόμενος από έναν συνταξιούχο υπάλληλο του ΟΣΕ τον οποίο ρωτούσε για το συγκεκριμένο κέντρο. Ο συνοδός του κ. Τσίπρα έχει συνταξιοδοτηθεί από το 2010, δηλαδή 5 χρόνια πριν πάψει να λειτουργεί το συγκεκριμένο κέντρο τηλεδιοίκησης (σύμφωνα με την από την από 6/3/22 επίσημη ανακοίνωση του ΟΣΕ)  και 12 χρόνια πριν παραδοθεί  το νέο τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης που λειτουργεί σήμερα και λειτουργούσε το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος, χρησιμοποιήθηκε από τους προηγούμενους σταθμάρχες, αλλά όχι στο μοιραίο δρομολόγιο από τον συγκεκριμένο σταθμάρχη. Ο προ πολλού συνταξιούχος υπάλληλος του ΟΣΕ, που υποτίθεται ενημέρωνε τον κ. Τσίπρα για την λειτουργία των συστημάτων σήμερα, παρότι συνταξιοδοτήθηκε το 2010, είναι κομματικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ  όχι στη Λάρισα, αλλά στην Ξάνθη. Η προσπάθεια του κ. Τσίπρα να χτίσει fake news ακόμα και πάνω σε αυτή την τραγωδία είναι χυδαία και πέρα από κάθε όριο».

Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες των εργαζομένων

Τη βεβαιότητά τους πως εάν λειτουργούσε το Κέντρο Τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, το οποίο «λειτουργούσε από το 2009 ως τον Ιούλιο του 2019», το δυστύχημα στα Τέμπη δεν θα είχε συμβεί, υπογράμμισαν στον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Αλέξη Τσίπρα, εργαζόμενοι, σταθμάρχες και μηχανοδηγοί κατά την επίσκεψή του στον χώρο που βρισκόταν η τηλεδιοίκηση ως το καλοκαίρι του 2019. 

Συγκεκριμένα, πρώην σταθμάρχες της Λάρισας τόνισαν πως στο κτίριο που τώρα είναι γιαπί λειτουργούσε κανονικά η τηλεδιοίκηση της Λάρισας μέχρι τον Ιούλιο του 2019, παρακολουθώντας όλα τα τρένα από τον Δομοκό μέχρι και το Πλατύ Ημαθίας. 

«Όταν κάηκε ο μετασχηματιστής στην πυρκαγιά τον Ιούλιο του 2019 σταμάτησε να λειτουργεί η τηλεδιοίκηση» ανέφερε ο πρώην σταθμάρχης της Λάρισας. «Για λίγα χιλιάρικα δεν αποκαταστάθηκε η ζημιά. Για 10-20 χιλιάδες ευρώ. Όσο για το προσωπικό που δούλευε εδώ, ορισμένοι έφυγαν με μετατάξεις, άλλοι με σύνταξη. Δεν ενδιαφέρονταν να λειτουργήσει η τηλεδιοίκηση, τελικά την κατήργησαν» σημείωσε χαρακτηριστικά ο πρώην σταθμάρχης. 

«Αυτή είναι η τηλεδιοίκηση που λέει ο κύριος Γεραπετρίτης ότι λειτουργεί. Αν το βλέπετε εσείς ότι λειτουργεί, ό,τι και να πούμε περισσεύει» κατήγγγειλε πρώην μηχανοδηγός του ΟΣΕ, με τον κ. Τσίπρα να σχολιάζει πως «νομίζω ότι αυτό είναι μεγαλύτερη ύβρις από τις ίδιες τις ευθύνες για την εγκατάλειψη του δικτύου. Οι εργαζόμενοι περιέγραψαν στον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ ότι μέχρι τον Ιούλιο του 2019 υπήρχε ένα πάνελ που απεικόνιζε την πορεία όλων των τρένων από τον Δομοκό μέχρι τον κόμβο Πλατύ. 

https://youtu.be/NATAdiRfBCE

Σε ερώτηση του Αλέξη Τσίπρα πόσοι σταθμάρχες ήταν στην βάρδια, υπογράμμισαν ότι στην Λάρισα ήταν δύο σταθμάρχες σε κάθε μία από τις τρεις βάρδιες στον σταθμό τηλεδιοίκησης και άλλοι δύο ανά βάρδια στο σταθμό του τρένου. «Και τώρα ήταν μόνο ένας σταθμάρχης. Όχι μόνο ένας απλά αλλά και άπειρος. Ήταν λίγων ημερών σταθμάρχης» σημείωσε ο επί χρόνια πρώην σταθμάρχης της Λάρισας Γιάννης Κολλάτος. Πρόσθεσε δε πως «εγώ για να μπω σταθμάρχης στην Λάρισα και να εργαστώ, έκανα 7 χρόνια σε γειτονικούς σταθμούς για να αποκτήσω εμπειρία. Επί σειρά ετών ήμουν βοηθός σταθμάρχη με κάποιον έμπειρο και αυτός ήταν 5 ημερών. Είναι έγκλημα... 24 Ιανουαρίου ορκίστηκε σταθμάρχης και τον αφήσανε μόνο του. Μετά από εμπειρία 5 ημερών στην Καλαμπάκα. Αδιανόητα πράγματα». 

«Ήμουν 38 χρόνια μηχανοδηγός στην Λάρισα, δούλευαν όλα κανονικότητα στη Λάρισα. Αν λειτουργούσε αυτό δεν θα γινόταν το δυστύχημα» πρόσθεσε με τη σειρά του άλλος μηχανοδηγός που βγήκε σε σύνταξη πέρσι, όπως είπε ο ίδιος. «Αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, όπως λειτουργούσε από το 2009 έως το 2019, το δυστύχημα δεν θα γινόταν» ανέφεραν χαρακτηριστικά, σημειώνοντας πως «είχαν όμως προγραμματίσει να καταργήσουν τον σιδηρόδρομο».

«Είχαν προγραμματίσει ότι αυτά πρέπει να διαλυθούν όλα. Γι αυτό προσλαμβάνουν σταθμάρχες με το μπλοκάκι. Να πάρεις έναν σταθμάρχη να τον εκπαιδεύσεις 8-10 μήνες, να αποκτήσει μια εμπειρία και να εργαστεί 6 μήνες, μετά τι θα τον κάνεις; Θα πάρεις άλλον;» διερωτήθηκε πρώην σταθμάρχης του ΟΣΕ. 

Τέλος, κατήγγειλε ότι παλαιότερα υπήρχε όριο ηλικίας για τους σταθμάρχες. «Τη δεκαετία του ‘80 το όριο ηλικίας για τους σταθμάρχες ήταν 30 ετών, μετά το κάναν 42 μετά πήγε 48 και τώρα επειδή προσελήφθη αυτός ο σταθμάρχης το κάναν 59» ανέφερε. «Ο σταθμάρχης έχει τις ευθύνες του, ήταν άπειρος άνθρωπος αλλά ανεξάρτητα από αυτό αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση δεν θα μπορούσε να γίνει ατύχημα με τίποτα. Δεν υπήρχε περίπτωση». 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL