Live τώρα    
Αλέξης Τσίπρας / Είδε το «Ink» του Δημήτρη Παπαϊωάννου στο Μέγαρο Μουσικής
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αλέξης Τσίπρας / Είδε το «Ink» του Δημήτρη Παπαϊωάννου στο Μέγαρο Μουσικής

Μπέττυ Μπαζιάνα και Αλέξης Τσίπρας

Την παράσταση «Ink» του Δημήτρη Παπαϊωάννου στο Μέγαρο Μουσικής παρακολούθησε ο Αλέξης Τσίπρας με την Μπέττυ Μπαζιάνα. Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ σε ανάρτησή του στο Facebook σημείωσε:

«Στο Μέγαρο Μουσικής, απόψε, ζήσαμε για μία ώρα μέσα στο ποιητικό εικαστικό σύμπαν του Δημήτρη Παπαϊωάννου, ενός ανθρώπου ταγμένου στην Τέχνη του. Βλέποντας -ή καλύτερα βιώνοντας- το "Ink" του, είχα την ευκαιρία να αντιληφθώ πιο βαθιά τη φράση του, που διάβασα σχετικά πρόσφατα σε μία συνέντευξή του: "Σερφάρω πάνω στη μοίρα μου"».

https://www.facebook.com/tsiprasalexis/posts/pfbid037TMDgVphmznXoMU9YWqmHqqEiruU72r5yU4Xw9QKjzZN9vH9ZBUdtwmZ4sibstQkl?__cft__[0]=AZWIJKcvukDp0xXRacz41_altNyJwMumTdZ2R4JCyLpi-YPSw1v1TPXIq-XiqpVovwlkSPPEnY_vtpWAPbx4kbxv4HxkRkM7Zae2ae6aO3k-d526Sd4x_yx950DvlprBivGa2eJhcX2lHsHMrqnoyeLiOefALBiZ1ceiAv4ea91irj8mp0w8BLyv8rt8ArABpEQ&__tn__=%2CO%2CP-R

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0