Live τώρα    
21°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
19.7°C23.2°C
3 BF 53%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
18 °C
16.5°C20.1°C
3 BF 60%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
23 °C
20.5°C26.5°C
3 BF 58%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
20.8°C21.0°C
2 BF 69%
ΛΑΡΙΣΑ
Αραιές νεφώσεις
17 °C
16.9°C18.5°C
4 BF 63%
Μετρό Θεσσαλονίκης / Η προπαγάνδα της ΝΔ και η αποστομωτική απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μετρό Θεσσαλονίκης / Η προπαγάνδα της ΝΔ και η αποστομωτική απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ

Συρμός στο μετρό Θεσσαλονίκης
(ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ)

Ο κ. Καραμανλής βαφτίζει «δοκιμαστικά δρομολόγια» τη μετακίνηση συρμών από σταθμό σε σταθμό και επιχειρεί με «ψέματα και άθλια προπαγάνδα» να ανακτήσει χώρο στο επικοινωνιακό πεδίο ενώ ουσιαστικά δοκιμάζει τα νεύρα των πολιτών της Θεσσαλονίκης, με καθυστερήσεις.

Τα παραπάνω μεταξύ άλλων αναφέρουν σε κοινή δήλωσή τους ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, και ο αναπληρωτής τομεάρχης, Χρήστος Γιαννούλης σχολιάζοντας την επίσκεψη Καραμανλή στο Κέντρο Ελέγχου και Λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης.

Χαρακτηριστικά οι τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ υπογραμμίζουν ότι «ο κ. Καραμανλής δεν δοκιμάζει δρομολόγια στο μετρό Θεσσαλονίκης, δοκιμάζει τα νεύρα των πολιτών με καθυστερήσεις, ψέματα, σπατάλη δημοσίου χρήματος και άθλια προπαγάνδα».

«Τα ψέματα Καραμανλή για την ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης στο τέλος του 2023 δοκιμάζουν τα νεύρα των πολιτών και προσβάλλουν την ίδια την πραγματικότητα» συμπληρώνουν.

Τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, υπενθυμίζουν επίσης πως «το μετρό θα έπρεπε να λειτουργεί ήδη από τις αρχές του 2021. Ο εκτροχιασμός του χρονοδιαγράμματός του οφείλεται στις επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη».

«Αυτό που ο κ. Καραμανλής βαφτίζει «δοκιμαστικά δρομολόγια» είναι απλώς μια επικοινωνιακού τύπου μετακίνηση συρμών από σταθμό σε σταθμό. Τα πραγματικά δοκιμαστικά δρομολόγια, τα οποία δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα, θα διαρκέσουν 1,5 χρόνο πριν παραδοθεί το έργο».

Όπως εξηγούν το «θράσος» του υπουργού Μεταφορών είναι απύθμενο, ειδικά όταν:

  • 212 μελέτες αυτοματισμών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, άκρως απαραίτητες για τα αυτόματα δρομολόγια, εκκρεμούν προς έγκριση από την Αττικό Μετρό.
  • Οι πίνακες των αυτοματισμών δεν έχουν καν εγκατασταθεί στο έργο.

«Το μόνο που «τρέχει» σήμερα είναι η μηνιαία αποζημίωση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ στον ανάδοχο, λόγω των καθυστερήσεων που επέφερε η πολιτική της Ν.Δ» σχολιάζουν αιχμηρά οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

«Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής είναι υπόλογοι για το σκάνδαλο στο μετρό Θεσσαλονίκης, για την καθυστέρηση ολοκλήρωσής του και τη σπατάλη δημοσίου χρήματος. Σύντομα θα κληθούν να απολογηθούν» αναφέρουν καταληκτικά ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, και ο αναπληρωτής τομεάρχης, Χρήστος Γιαννούλης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL