Περαστικά στον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος ανακοίνωσε ότι νοσεί με κορωνοϊό ευχήθηκε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσής Αλέξης Τσίπρας.
«Περαστικά και ταχεία ανάρρωση στον Κυριάκο Μητσοτάκη. Με τρεις δόσεις εμβολίου, εύχομαι να το περάσει γρήγορα και χωρίς συμπτώματα» έγραψε στο Twitter ο Αλέξης Τσίπρας.
Περαστικά και ταχεία ανάρρωση στον Κυριάκο Μητσοτάκη. Με τρεις δόσεις εμβολίου, εύχομαι να το περάσει γρήγορα και χωρίς συμπτώματα.
— Αλέξης Τσίπρας - Alexis Tsipras (@atsipras) March 14, 2022
Ο πρωθυπουργός έκανε γνωστό λίγο νωστίτερα μέσω Instagram ότι διαγνώστηκε θετικός μετά από προληπτικό έλεγχο.