Live τώρα    
Γιάννης Οικονόμου / Πρόστιμο μόνο στους πιστούς και όχι στους ιερείς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Γιάννης Οικονόμου / Πρόστιμο μόνο στους πιστούς και όχι στους ιερείς

Οικονόμου Γιάννης
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/intimenews

Στο απυρόβλητο επιλέγει η κυβέρνηση να αφήσει για άλλη μια φορά την Εκκλησία και την αντιφατική της στάση σε ό,τι αφορά την πανδημία. 

Έτσι, μετά την χθεσινή ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου που ουσιαστικά «ένιψε τας χείρας της» για τους ελέγχους των πιστοποιητικών εμβολιασμού και των τεστ (μοριακών ή rapid) των πιστών στους ναούς, ο Γιάννης Οικονόμου ξεκαθάρισε σήμερα ότι αν εντοπιστεί κάποιος σε ναό χωρίς τεστ, τότε το πρόστιμο θα επιβληθεί στον πιστό και όχι στον ιερέα.

«Ο ιερέας δεν είναι ιδιοκτήτης του ναού» επιχείρησε να δικαιολογήσει την επιλογή αυτή ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. «Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί για μια σειρά από λόγους, μη ψάχνουμε για γωνίες ρήξης και συγκρούσεων, το θέμα είναι πώς θα πείσουμε τον κόσμο, και οι κληρικοί πρέπει να βοηθήσουν με πειθώ» υποστήριξε.

Κατά τα λοιπά, ο Γ. Οικονόμου επιχείρησε για άλλη μια φορά να ξορκίσει το ενδεχόμενο ενός νέου οριζόντιου γενικού lockdown, ενώ επανέλαβε ότι η κυβέρνηση δεν εξετάζει επέκταση της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού. Παραδέχθηκε πάντως ότι το ΕΣΥ πιέζεται πάρα πολύ και βρίσκεται στα όριά του.

«Βασική μας στρατηγική είναι η χώρα να μείνει ανοιχτή…. Ό,τι γίνεται σημειακά θα αφορά τους ανεμβολίαστους, με περισσότερους περιορισμούς για τη δική τους προστασία και την έμμεση πίεση (για εμβολιασμούς). «Δεν είναι πολλά να κάνει κανείς για τους ανεμβολίαστους από δω και στο έξης για να είμαστε ειλικρινείς» ομολόγησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0