Μια σοβαρή καταγγελία έρχεται στο φως της δημοσιότητας που αφορά στο νοσοκομείο Καρδίτσας καθώς ένας 34χρονος διασωληνωμένος βρίσκεται εκτός ΜΕΘ.
Όπως τονίζει σε ανάρτησή της η Δώρα Αυγέρη, «ένας 34χρονος νέος, διασωληνωμένος εκτός ΜΕΘ στο νοσοκομείο Καρδίτσας, περιμένει…Μια κλίνη ΜΕΘ».
«Μήπως μπορούν να απαντήσουν τα μαθηματικά του Μητσοτάκη σε αυτή την εξίσωση;» διερωτάται καυστικά η αν. τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ.
Η βουλευτής ζητά επιτακτικά να δοθεί «λύση τώρα» και καλεί την κυβέρνηση Μητσοτάκη να προχωρήσει σε «επίταξη των ΜΕΘ των ιδιωτικών κλινικών τώρα και για ασθενείς COVID-19!»
«Οι νεκροί περιμένουν…» καταλήγει η Δώρα Αυγέρη.