Την οργή του Δημήτρη Τζανακόπουλου προκάλεσε η επίθεση που δέχτηκε ο αντιστασιακός Νίκος Μανιός στο Πολυτεχνείο.
«Αυτή η άθλια ανθυποομάδα της δήθεν επαναστατικής αριστεράς που τόλμησε να σηκώσει χέρι στο Νίκο Μανιό είναι ακριβώς η εξήγηση για το περιθώριο στο οποίο βρίσκεται ο "πόλος". Ντροπή και όνειδος για τους παλαιότερους που θέλω να ελπίζω ότι δεν είναι τόσο ανιστόρητοι όσο τα φυντάνια τους» τονίζει ο γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία και προσθέτει:
«Για όσους δεν παρακολούθησαν πρόκειται για την νεολαία του ΝΑΡ. Πάντα για την "κομμουνιστική απελευθέρωση". Να τους χαίρονται».