Επένδυση στη στρατηγική της πολιτικής έντασης με βασικό εργαλείο τη λασπολογία κατά της αξιωματικής αντιπολίτευσης πραγματοποιούν οι ένοικοι του Μεγάρου Μαξίμου μετά την πλήρη αποτυχία στη διαχείριση της πανδημίας και τη νέα αναβολή του σχεδιασμού για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Στον απόηχο των γενικευμένων αντιδράσεων που προκαλεί η εκτεταμένη αστυνομική αυθαιρεσία «επιστρατεύτηκε» από τον πρωθυπουργό ο στενός του συνεργάτης Άκης Σκέρτσος (Οpen), που μίλησε για «αντιπολίτευση της πυρκαγιάς» με αφορμή την προχθεσινή συγκέντρωση στη Νέα Σμύρνη. Αφού κατέστησε μάλιστα σαφές ότι ο Κ. Μητσοτάκης στηρίζει «απόλυτα» τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, απάντησε καταφατικά (σ.σ.: «αυτό λέω») στο δημοσιογραφικό ερώτημα αν «κατά την αντίληψη της κυβέρνησης η πολιτική υπογραφή στα φαινόμενα κοινωνικής αναταραχής είναι αυτή του κ. Τσίπρα». Επιπλέον, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, προδιαγράφοντας την εμπρηστική ρητορική το Κυριάκου Μητσοτάκη αύριο στη Βουλή, ισχυρίστηκε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ «έχει στηρίξει, σε δραστηριότητες που αποδεδειγμένα επιστημονικά συμβάλλουν στην υπερμετάδοση της πανδημίας, συγκεκριμένα περιθωριακά αιτήματα, το αίτημα ενός ισοβίτη τρομοκράτη το οποίο δεν θεμελιώνεται σε ένα νομικό δικαίωμα, εξωθώντας κόσμο στους δρόμους».
Το οξύμωρο ωστόσο είναι ότι ο Ά. Σκέρτσος διαμήνυσε ότι «δεν πρέπει να διχαστούμε»! Δεν δίστασε δε να εγκαλέσει την αντιπολίτευση για «ανευθυνότητα» με αφορμή την κριτική που ασκεί στην κυβέρνηση για την επιδημία, υποστηρίζοντας με αλαζονικό ύφος ότι «μπορεί η αντιπολίτευση να ζητά 10.000 λεωφορεία ή 9 εκατ. ΜΕΘ, μία για κάθε πολίτη, αυτό όμως δεν διασφαλίζει ούτε τη δημόσια υγεία ούτε την καλή πορεία της οικονομίας». Επιβεβαίωσε μάλιστα ότι η κυβέρνηση θα συνεχίσει να ολιγωρεί, καθώς «η χώρα έχει συγκεκριμένες δυνατότητες και με βάση αυτές έχει υπερβεί τον εαυτό της»...
Σε παράλληλο χρόνο, και σε διαφορετικό κανάλι (ΣΚΑΪ), η Αριστοτελία Πελώνη, αφού ανάφερε ότι «δεν είναι της παρούσης» η συζήτηση για την άρση του lockdown, κατηγόρησε προσωπικά τον Αλέξη Τσίπρα λέγοντας ότι «υποδαυλίζει την κοινωνική ένταση πατώντας στην ψυχολογική κόπωση, την οργή αλλά και την κούραση που υπάρχει για τα περιοριστικά μέτρα». Κλιμακώνοντας την προσπάθεια μετακύλισης ευθυνών στην Κουμουνδούρου, επανήλθε στο ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ, συμπεριφέρεται σαν κόμμα του 3%», προσθέτοντας ότι «τα συνθήματά του θυμίζουν τις καταστάσεις του 2008 και του 2011».
Γκεμπελισμοί από Γεωργιάδη
Στο ίδιο προσφιλές μοτίβο κινήθηκε και ο Άδωνις Γεωργιάδης, καθώς μετά την ανατροπή του σχεδίου που διαλαλούσε περί επανεκκίνησης του λιανεμπορίου στις 22 Μαρτίου υποστήριξε πως «οι πολιτικές δυνάμεις, και κυρίως η αξιωματική αντιπολίτευση, πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι αυτή την ώρα που γίνεται προσπάθεια για τον έλεγχο της πανδημίας οι καθημερινές διαδηλώσεις το μόνο που κάνουν είναι να διασπείρουν τον ιό».
Πραγματοποιώντας δε νέα άσκηση γκεμπελισμού, είπε πως «αν για τον Κουφοντίνα ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να καταστρέψει όλη την Ελλάδα, να βγει και να μας το πει». Ο υπουργός Ανάπτυξης αποδείχτηκε και ιδιαίτερα δραστήριος στο Τwitter. Ανήρτησε βίντεο από το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο σχολιάζοντας με διάθεση στοχοποίησης ότι «η διοργάνωση τέτοιου είδους πορειών με τέτοιο συνωστισμό, εν μέσω Covid-19, είναι πράξη ακραίας Κοινωνικής Ανευθυνότητας. Να θυμόμαστε τους διαδηλωτές κάθε φορά που ακούμε τα νέα κρούσματα». Συν τοις άλλοις, δεν παρέλειψε να... αξιοποιήσει στον λογαριασμό του και τις χθεσινές συκοφαντικές δηλώσεις του Στάθη Παναγούλη κατά της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Επιστροφή σε ρόλο κυβερνητικού εκπροσώπου
Tέλος, ο υφυπουργός Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας, αναπολώντας τις εποχές που εκτελούσε χρέη κυβερνητικού εκπροσώπου, ισχυρίστηκε ότι «η αξιωματική αντιπολίτευση προσπάθησε, με το ζήτημα ενός ανθρώπου που έχει καταδικαστεί για έντεκα δολοφονίες, να προχωρήσει σε κινητοποιήσεις και πορείες και να δημιουργεί αναταραχή το τελευταίο διάστημα». Χρησιμοποιώντας δε μπαγιάτικες συνταγές αποπροσανατολισμού, μίλησε για «δυνάμεις -μεταξύ τους φαίνεται να είναι και η αξιωματική αντιπολίτευση- που προσπαθούν να δημιουργήσουν κοινωνική αναταραχή με αφορμή την υπόθεση Κουφοντίνα»...
Μία ώρα διαδήλωσης, λιγότερο επικίνδυνη από μία ώρα στα ΜΜΜ
«Τορπίλη» στην κυβερνητική προπαγάνδα που επιρρίπτει ευθύνες στον «ανεύθυνο» ΣΥΡΙΖΑ έναντι της πανδημίας επιφύλαξε η Αθηνά Λινού. «Και οι διαδηλώσεις, όπως και κάθε ανθρώπινη επαφή, αυξάνουν τον κίνδυνο. Ο κίνδυνος εξαρτάται και από τον χώρο, και από τις συνθήκες, και από τη διάρκεια. Επομένως, μια διαδήλωση που κρατάει μία ώρα με αποστάσεις δεν είναι το ίδιο επικίνδυνη με μία ώρα στο λεωφορείο, στο οποίο δεν υπάρχουν ουσιαστικά μέτρα προστασίας» ήταν η αποστροφή της καθηγήτριας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.