Live τώρα    
Κώστας Καραμανλής / Αμφισβητεί το ΑΣΕΠ για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κώστας Καραμανλής / Αμφισβητεί το ΑΣΕΠ για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα

Μέχρι στην αμφισβήτηση του ΑΣΕΠ κατέφυγε ο υπουργός Μεταφορών Κ. Καραμανλής για να δικαιολογήσει το «μαγείρεμα» με τις προσλήψεις στους διαγωνισμούς της ΟΣΥ και της ΣΤΑ.ΣΥ.

Παρά το γεγονός ότι στο πόρισμά του το ΑΣΕΠ αναφέρει ξεκάθαρα ότι, αφού προχώρησε στον έλεγχο νομιμότητας «των αποσταλέντων πινάκων των δύο προκηρύξεων και εξέτασε τις υποβληθείσες κατ’ αυτών ενστάσεις», κατόπιν «επήλθαν μεταβολές στους προσωρινούς πίνακες προσληπτέων σε ποσοστό περίπου 37% για την ΟΣΥ Α.Ε. και 45% για τη ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.», ο Κ. Καραμανλής επινόησε χθες ακατανόητες αριθμητικές αλχημείες προσπαθώντας να μαζέψει τα... ασυμμάζευτα.

Ειδικότερα, όπως σημειώνει στη χθεσινή ανακοίνωσή του μετά το ράπισμα του ΑΣΕΠ, «επί των 423 προσληπτέων στην ΟΣΥ, το πραγματικό ποσοστό των αλλαγών είναι 14,5% και όχι 37%. Αφορά δηλαδή 61 νέους υποψήφιους. Το 37%, κατά τον Κ. Καραμανλή «αναφέρεται στον ενιαίο πίνακα προσληπτέων, απορριπτέων και αναπληρωματικών και σε μεταβολές οι οποίες δεν επιφέρουν καμία αλλαγή στον πίνακα προσληπτέων»... Το ΑΣΕΠ, βέβαια, γράφει με απόλυτη σαφήνεια ότι πρόκειται για «τους προσωρινούς πίνακες προσληπτέων», εκθέτοντας περαιτέρω τον υπουργό.

Και ο υπουργός Μεταφορών συνεχίζει: «Το 14,5% είναι ένα ποσοστό αλλαγών απολύτως δικαιολογημένο, πολύ κοντά στο σύνηθες ποσοστό αλλαγών σε ανάλογους διαγωνισμούς. Συνδέεται, κατά κύριο λόγο, με την απόδειξη υπαγωγής υποψηφίων στις ειδικές κατηγορίες και το ντόμινο μεταβολών που αυτό συνεπάγεται.  Όσον αφορά τις προσλήψεις στη ΣΤΑ.ΣΥ., σημειώνεται ότι το ΑΣΕΠ δεν έχει ακόμη ολοκληρώσει τον έλεγχο των προσωρινών πινάκων. Συνεπώς, το ποσοστό μεταβολών που αναφέρεται είναι δυναμικό και σε καμία περίπτωση δεν αφορά τον πίνακα προσληπτέων»...

Στην ίδια ανακοίνωση ο υπουργός Μεταφορών, λαμβάνοντας ανοιχτά την πολιτική ευθύνη για τις πελατειακές πρακτικές στους δύο διαγωνισμούς, δεν βρίσκει λέξη να πει για τις ευθύνες των διοικήσεων ΟΣΥ και ΣΤΑ.ΣΥ. Αντιθέτως, υπερασπίζεται όλη τη διαδικασία, επικαλούμενος δε και τις διαδικασίες ΑΣΕΠ, το οποίο όμως αμφισβητεί την ίδια στιγμή!  Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, «επιλογή μας ήταν να ακολουθηθεί μια ταχύτατη μεν διαδικασία, αλλά υπό την επίβλεψη του ΑΣΕΠ σε όλα τα στάδια: από την έκδοση των προκηρύξεων μέχρι και την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων.  Έτσι διασφαλίσαμε ότι οι προσλήψεις θα γίνουν με απόλυτη διαφάνεια, αξιοκρατία και πολύ ταχύτερα από το παρελθόν».

Ν. Παππάς: Ο κ. Καραμανλής έχει πλέον την απόλυτη ευθύνη

Αμέσως μετά την ανακοίνωση του υπουργού Μεταφορών, ο Ν. Παππάς σχολίασε καυστικά ότι «η επιστολή κόλαφος του ΑΣΕΠ για το ‘μαγείρεμα’ των αποτελεσμάτων των διαγωνισμών προσλήψεων στις αστικές συγκοινωνίες τα λέει όλα. Ο κ. Καραμανλής ας απευθύνει, λοιπόν, τα παράπονά του στην ανεξάρτητη αρχή. Ο ίδιος, αντί συγγνώμης, υιοθετεί και καλύπτει τις πρακτικές των διοικήσεων των ΟΣΥ Α.Ε. και ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.  Έχει πλέον την απόλυτη ευθύνη για όσα έγιναν και κερδίζει επάξια τον τίτλο του ‘λιστομάγειρα’. Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα. Η πραγματικότητα τον εκθέτει. Ας πάρει, τουλάχιστον, ένα μάθημα. Τα πάντα θα έρχονται στο φως».

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0