Live τώρα    
Κυριάκος Μητσοτάκης / Αριστεία στον διχασμό και στα fake news
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κυριάκος Μητσοτάκης / Αριστεία στον διχασμό και στα fake news

Με διχαστική ρητορική -καθώς ισχυρίστηκε πως για την αξιωματική αντιπολίτευση «τα επεισόδια αποτελούν προϋπόθεση, αδιαπραγμάτευτο όρο της καθημερινότητάς» της- και ακολουθώντας τη συνταγή της κατασυκοφάντησης των δημόσιων πανεπιστημίων, ο πρωθυπουργός έβαλε τη «σφραγίδα» του στον αυταρχικό κατήφορο του Νόμου Κεραμέως - Χρυσοχοΐδη. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ακολουθώντας τα χνάρια του Ντ. Τραμπ στον δρόμο των fake news, υποστήριξε, απευθυνόμενος στην πτέρυγα του ΣΥΡΙΖΑ, ότι «το κράτος συνθηκολόγησε με το παρακράτος επί των δικών σας ημερών» μιλώντας για «ένα φλερτ με τη βία, το οποίο, δυστυχώς, από κάποιους εξακολουθεί να συνεχίζεται».  Έθεσε δε το λασπολογικό ερώτημα «πώς αλλιώς εξηγείται ότι ακόμη και τώρα επώνυμα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ υπερασπίζονται τον Κουφοντίνα;» στον απόηχο των πρωτοβουλιών -στη συγκεκριμένη περίπτωση- για την τήρηση της νομοθεσίας. Επιχείρησε μάλιστα να διαστρεβλώσει τις πρόσφατες δηλώσεις του Αλ. Τσίπρα για τα συλλαλητήρια σημειώνοντας ότι «ο αρχηγός σας δήλωσε ότι δέχεται το ρίσκο να ασθενήσουν από κορωνοϊό οι συμμετέχοντες», αλλά «κανείς, όμως, δεν σας εκχώρησε την ευθύνη για τη ζωή των άλλων ώστε να την εκθέτετε σε κίνδυνο με τόση αυταρέσκεια και με την ασφάλεια, βέβαια, ότι εσείς είστε εμβολιασμένος».

Αίσθηση προκάλεσε, εντούτοις, η άρνηση του Κ. Μητσοτάκη να λάβει τον λόγο μετά τη δευτερολογία του επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ - Π.Σ. που εμπεριείχε αναφορές για την εμπλοκή νυν κυβερνητικών στελεχών (Βορίδης, Κατσαφάδος) σε περιστατικά βίας στα ΑΕΙ. Καμία αναφορά από τον πρωθυπουργό και στις συνέπειες της πανδημίας κι ενώ χθες ξεκίνησε το τρίτο lockdown στην Αττική.

«Δεν μπαίνει αστυνομία, μπαίνει η Δημοκρατία»!

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, παρακάμπτοντας τις αντιδράσεις που έχουν ξεσπάσει στους κόλπους της ακαδημαϊκής κοινότητας, ανήγγειλε ότι «στις σχολές δεν μπαίνει αστυνομία, μπαίνει η Δημοκρατία»! Επιδιώκοντας, με παραπλανητικό τρόπο, να προβάλει τους πανεπιστημιακούς χώρους ως εστίες ανομίας, δεν δίστασε να ισχυριστεί πως «βιάζονται κοπέλες», προκαλώντας το διευκρινιστικό ερώτημα του Αλ. Τσίπρα αναφορικά με το Εθνικό Θέατρο. Στο πλαίσιο μάλιστα να πείσει ότι «θα μπει τάξη στο χάος που δημιούργησε η προηγούμενη κυβέρνηση», παρουσίασε δύο φωτογραφίες με την ένοπλη αστυνομία στο Κέιμπριτζ και στην Οξφόρδη!

Παραπλανητική επίκληση της Νεολαίας Λαμπράκη

Επίδειξη της πρωθυπουργικής θρασύτητας -στο πλαίσιο «θετικής πρότασης» συνυπογραφής κειμένου για υποτροφίες- αποτέλεσε η επίκληση κειμένου της Νεολαίας Λαμπράκη «με το οποίο καλούσε τους νέους να πρωταγωνιστήσουν στον αγώνα για περισσότερες και ποιοτικότερες σπουδές». Υπό τα αμήχανα και χλιαρά χειροκροτήματα των βουλευτών της κυβερνητικής πλειοψηφίας, ο Κ. Μητσοτάκης ισχυρίστηκε ότι «μια άλλη γενιά αριστερών προέτασσαν την ακαδημαϊκή αριστεία ως στόχο», καταλήγοντας με αποπροσανατολιστική διάθεση προς τον Αλ. Τσίπρα ότι «με τις εμβληματικές προσωπικότητες μιας άλλης Αριστεράς δεν έχετε καμία σχέση»...

Τα δώρα στα κολέγια

Ο Κ. Μητσοτάκης εκθείασε τους άξονες της «μεταρρύθμισης» που δημιουργούν τις συνθήκες για την αύξηση της πελατείας στα ιδιωτικά κολέγια. Ρίχνοντας το μπαλάκι «στα ίδια τα πανεπιστημιακά τμήματα που θα καθορίζουν τις βάσεις εισαγωγής» υποστήριξε πως «δεν είναι δυνατόν να έχουμε φοιτητές με γνώσεις που βαθμολογούνται με 1 και 2. Με ελάχιστο όριο το 8,5 που δίνει μια κατ’ αρχήν εγγύηση ποιότητας».

Αναφορικά με τα διπλά μηχανογραφικά περιορισμένων επιλογών ισχυρίστηκε ότι «δεν είναι επίσης λογικό ένας υποψήφιος να εισάγεται σε έναν αδιάφορο για τον ίδιο επιστημονικό τομέα». Συμπλήρωσε μάλιστα με νόημα ότι «πρέπει, τελικά, να κατευθύνεται εκεί που θέλει κι αν δεν τα καταφέρει, να μπορεί με μεγαλύτερη ευκολία να ακολουθήσει μια διαφορετική εκπαιδευτική διαδρομή».

Τέλος, δεν πέρασε ασχολίαστο -ακόμα και στους κόλπους γαλάζιων βουλευτών- το κρεσέντο αναλγησίας του πρωθυπουργού με σκοπό τη στοχοποίηση των «αιώνιων φοιτητών». «Από πού κι ως πού κάποιος φοιτητής, επικαλούμενος γενικά την επιχειρηματολογία ότι μπορεί να έχει άλλα ενδιαφέροντα, να πρέπει να παραμένει μονίμως εγγεγραμμένος και να απολαμβάνει τα προνόμια της αιώνιας φοίτησης;» ήταν το σχετικό ρητορικό ερώτημα του Κ. Μητσοτάκη...

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0