Live τώρα    
Ολομέτωπη επίθεση Φ. Γεννηματά κατά Ν. Παπανδρέου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ολομέτωπη επίθεση Φ. Γεννηματά κατά Ν. Παπανδρέου

Και οικονομικοί οι λόγοι ύπαρξης του ΚΙΝ.ΑΛΛ. παραδέχτηκε η Φ. Γεννηματά: "Μόνο μέσα από το Κίνημα Αλλαγής το ΠΑΣΟΚ μπορεί να ανταποκρίνεται και στις οικονομικές του υποχρεώσεις. Μόνο του δεν μπορεί"...

Σκηνικό σκληρής απάντησης σε όσους νιώθει ότι την αμφισβητούν εντός των τειχών έστησε χθες στη Λάρισα η Φ. Γεννηματά επιτιθέμενη ταυτόχρονα, με αφορμή τον εορτασμό της 3ης Σεπτέμβρη, κατά του Αλ. Τσίπρα και του Κυρ. Μητσοτάκη σε μια αγωνιώδη προσπάθεια να αποδείξει ότι εκφράζει τον "μοναδικό προοδευτικό πόλο στην πολιτική, απέναντι στις δυνάμεις της συντήρησης και του λαϊκισμού"...

Αφού προσκύνησε στο Κιλελέρ, η κ. Γεννηματά ξεκίνησε την ομιλία της διαβάζοντας τα λόγια του Ανδρέα Παπανδρέου από την ιδρυτική διακήρυξη του ΠΑΣΟΚ, και αφού επικαλέστηκε Γεννηματά, Μελίνα, Χαραλαμπόπουλο, Πεπονή, Αλευρά και Μώραλη, προχώρησε σε αποτίμηση του κυβερνητικού έργου της πρώτης οκταετίας του ΠΑΣΟΚ για να προχωρήσει στη συνέχεια σε επίθεση -χωρίς να τον κατονομάσει- κυρίως κατά του Ν. Παπανδρέου, που ζήτησε "επιστροφή στο ΠΑΣΟΚ" και εκλογή ηγεσίας από το συνέδριο.

"Κάποιοι ξαφνικά θυμήθηκαν να δηλώσουν ότι αγωνιούν για το ΠΑΣΟΚ και το μέλλον του. Δεν αγωνιούσαν όταν έφτασε εκλογικά στο 4% και δημοσκοπικά στο 2,8%. Δεν αγωνιούσαν για την κατάληψη του χώρου μας από τον ΣΥΡΙΖΑ όταν έγινε κυβέρνηση και αγωνιούν τώρα που είναι αντιπολίτευση. Δεν αγωνιούσαν όταν ήμασταν έβδομο κόμμα στη Βουλή, αγωνιούν τώρα που το Κίνημα Αλλαγής καθιερώθηκε στο κέντρο του πολιτικού συστήματος ως ο προοδευτικός πόλος, τρίτο κόμμα με διπλάσιο ποσοστό" είπε και συνέχισε:

"Μας λένε για επιστροφή του ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ και πρωταγωνιστεί στην άνοδο του ‘καινούργιου’. Υπάρχει μέσα από το Κίνημα Αλλαγής" διαμήνυσε. Δηλώνοντας μάλιστα "περήφανη για την ιστορική διαδρομή του ΠΑΣΟΚ, που υπήρξε για πολλά χρόνια το δεύτερο σπίτι μου", είπε σε προσωπικούς τόνους: "Κανείς δεν δικαιούται να μου κουνά το δάκτυλο".

"Το ΠΑΣΟΚ δεν διαλύεται, δεν μπαίνει ταφόπλακα", συμπλήρωσε και εξήγησε: "Και για λόγους πολιτικούς και γιατί δεν είμαστε μπαταχτσήδες. Μόνο μέσα από το Κίνημα Αλλαγής το ΠΑΣΟΚ μπορεί να ανταποκρίνεται και στις οικονομικές του υποχρεώσεις. Μόνο του δεν μπορεί" παραδέχτηκε και επικαλέστηκε την εκλογή αντιπροσώπων προ πενταμήνου για να επιμείνει στο ΚΙΝ.ΑΛΛ.

“Ακολουθώ τον δρόμο που θα επέλεγε ο Ανδρέας”

Υποστηρίζοντας μάλιστα ότι έχει... "ισχυρή πεποίθηση" ότι και ο ιδρυτής "θα επέλεγε" "αυτούς τους δρόμους που ακολουθώ", η κ. Γεννηματά εξαπέλυσε δεύτερο κύμα επίθεσης: "Κανείς δεν θα ‘παίξει’ με τα σύμβολα του ΠΑΣΟΚ και το συναίσθημα των ανθρώπων που το στηρίζουν. Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να χρησιμοποιήσει το ΠΑΣΟΚ ως ‘σφραγίδα διαπραγμάτευσης’ για τις προσωπικές του επιδιώξεις. Δεν είναι ώρα για ‘μάχη οπισθοφυλακής’ και επίδειξη δήθεν Πασοκικού πατριωτισμού, είναι ώρα μάχης για το παρόν και το μέλλον του τόπου και της παράταξης" είπε και έριξε το γάντι:

"Όποιος όμως δεν τα αντιλαμβάνεται αυτά και παραμένει προσκολλημένος στις προσωπικές του φιλοδοξίες ας έρθει στο Κίνημα Αλλαγής, υπάρχουν οι προβλεπόμενες διαδικασίες να θέσει θέμα νέας εκλογής, ενάμιση χρόνο μετά την εκλογή από τη βάση από 220.000 ανθρώπους της παράταξης".

Συμβόλαιο Μητσοτάκη με ελίτ

"Θα μας βρείτε συστηματικά απέναντι στην προσπάθειά σας να περάσετε με ψιλά γράμματα ένα νέο συμβόλαιο με τις επιχειρηματικές και μιντιακές ελίτ που σας αγιογραφούν!" είπε απευθυνόμενη στον Κυρ. Μητσοτάκη, τον οποίο κατηγόρησε για "επιχείρηση λεηλάτησης της Κεντροαριστεράς" και "φερετζέ εφαρμογής μιας σκληρής αντιλαϊκής πολιτικής σε βάρος της κοινωνικής συνοχής".

Ο βοσκός, ο λύκος και οι συνεργασίες

Σκληρότερη κατά του ΣΥΡΙΖΑ, αφού χαιρέτισε το ότι "πέρασε επιτέλους στην αντιπολίτευση" και εκτίμησε ότι "η περίφημη κυβερνώσα Αριστερά δοκιμάστηκε και απέτυχε", κατηγόρησε εκ νέου τον Αλ. Ττσίπρα για "κακέκτυπο μιμητισμό" "πασπαλισμένο με λίγη αστερόσκονη Παπανδρεϊσμού" για να πει ότι "η Σοσιαλδημοκρατία δεν εμπεδώνεται ούτε με τον Καμμένο ούτε με τον ‘Πολακισμό’".

"Οι μεγάλες προοδευτικές συνεργασίες δεν επιβάλλονται από την κορυφή στη βάση, αλλά αντίστροφα. Ήσασταν ο βοσκός, κ. Τσίπρα, που μετά από τόσες εξαπατήσεις στο τέλος αφήσατε ανοιχτό τον δρόμο στον λύκο, τον λύκο της Δεξιάς και της συντήρησης!" ισχυρίστηκε δηλώνοντας "σύγχρονη Κεντροαριστερά" και "έκφραση της ευρωπαϊκής Σοσιαλδημοκρατίας στη χώρα".

Λακωνικός Γ. Παπανδρέου

"Τιμούμε τις αρχές και τις αξίες της 3ης του Σεπτέμβρη, αγωνιζόμαστε για τα ιδεολογικά περιεχόμενα και πολιτικά προτάγματα, για τις προοδευτικές απαντήσεις στις αιτίες της κρίσης, στις νέες προκλήσεις και τα διακυβεύματα του μέλλοντος. Ενότητα και δράση για την Προοδευτική Αλλαγή" ήταν το λακωνικό μήνυμα του Γ. Παπανδρέου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0