Το ΠΑΣΟΚ “πρέπει να αναδεικνύει τις αδυναμίες της αριστερής πλευράς του ΣΥΡΙΖΑ και να κάνει κριτική στη Δεξιά ισόποσα με την κριτική που κάνει στην κυβέρνηση” δήλωσε (στο ραδιόφωνο 24/7) ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Κρεμαστινός.
Μάλιστα, ζήτησε να γίνει εσωκομματικό δημοψήφισμα για το αν μετεκλογικά το ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να συνεργαστεί με τη Ν.Δ. Σφάζει με το μπαμπάκι ο γιατρός...