Την ευκαιρία να επαναλάβει τη θέση του ΠΑΣΟΚ, “όσο πιο γρήγορα φύγουν, τόσο το καλύτερο”, βρήκε η Φ. Γεννηματά με αφορμή την ομιλία του πρωθυπουργού στο υπουργικό συμβούλιο. Χρησιμοποιώντας το ίδιο επιχείρημα, όπως και η Ν.Δ., το ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι καταλόγισαν στον πρωθυπουργό ότι μίλησε για ανάκαμψη και επιστροφή στην ανάπτυξη την ώρα που τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ έκαναν λόγο για ύφεση το τέταρτο τρίμηνο. Την ώρα μάλιστα της δύσκολης διαπραγμάτευσης η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε το επιχείρημα ότι τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ “τινάζουν στον αέρα τους ισχυρισμούς του” και πως “τα αδιέξοδα της διαπραγμάτευσης παίρνουν επικίνδυνες διαστάσεις”.
ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι, όπως και η Ν.Δ...