Με μια μακροσκελή επιστολή του προς τη Φ. Γεννηματά ο Θ. Χειμώνας ανακοίνωσε την αποχώρηση του από το ΠΑΣΟΚ. Ασκεί συνολική κριτική στο κόμμα ότι έχασε το όραμα που είχε επί προεδρίας Βενιζέλου, ότι δεν έχει να επιδείξει κάτι καινοτόμο, ότι είναι ένα "άδειο κέλυφος", που δεν μπορεί πλέον να το υπερασπιστεί και ότι δεν μπορεί να συμμετέχει "σε ένα κόμμα reunion του '80", ότι δεν είναι Κεντροαριστερά, αλλά "ένας diet ΣΥΡΙΖΑ". Το ΠΑΣΟΚ, είπε, αγωνιά να δείξει πως δεν είναι δεξιό "και να πείσει τους νυν ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ πως είναι πιο ΣΥΡΙΖΑ από τον Τσίπρα".