Η Δημοκρατική Συμπαράταξη θέλει να αποφύγει την ταύτιση με τη Ν.Δ. έχοντας αφαιρέσει από το αντιπολιτευτικό λεξιλόγιο της τις “εκλογές”. Ωστόσο, επί της ουσίας, η Φ. Γεννηματά πυκνώνει τις αναφορές της: “Πρέπει να φύγει τώρα η κυβέρνηση”, αποφεύγοντας με αυτόν τον τρόπο να μιλήσει για το τι πρέπει να γίνει με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης (να κλείσει ή όχι), και συνεπώς η διαφοροποίησή της με τα αιτήματα του Κυρ. Μητσοτάκη κινείται σε επίπεδο λέξεων και εντυπώσεων.
Σε άλλη μια συνέντευξή της (news247.gr) χθες η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, σε ερώτημα για την αξιολόγηση, δήλωσε: “Η λύση στο σημερινό αδιέξοδο είναι να φύγουν τώρα. Κατάφεραν μετά από τόσες θυσίες να μας παγιδεύσουν στο δίλημμα Grexit ή διαρκής λιτότητα. Προσπαθούν δήθεν να βάλουν γκολ στην παράταση και τρώνε συνέχεια αυτογκόλ”. Από την άλλη, η γραμμή των “ίσων αποστάσεων” επανέρχεται όταν καλείται η Φ. Γεννηματά να δηλώσει εάν αισθάνεται πιο κοντά σε μετεκλογική συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ ή με τη Ν.Δ., “τσουβαλιάζοντας” τα δύο κόμματα, με απαντήσεις όπως: “Υπάρχουν για να συντηρούν το δίπολο του διχασμού και της πόλωσης” και "Έχτισαν πολιτικές καριέρες πάνω στη διαίρεση, πρόσθεσαν όμως προβλήματα και βάρη στις πλάτες των ανθρώπων". Αυτό που προτάσσει σταθερά είναι μια κυβέρνηση “εθνικής συνεννόησης”, δηλαδή σχήμα στο οποίο θα συμμετέχουν απαραίτητα ο ΣΥΡΙΖΑ και η Ν.Δ., μετά από εκλογές, στις οποίες το ΠΑΣΟΚ εκτιμά ότι θα αναδειχθεί πρώτο το κόμμα του Κυρ. Μητσοτάκη, για τον οποίο, πάντως, απεύχεται την αυτοδυναμία.