Σχετικά με τη στάση της ΓΣΕΕ στο θέμα της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης, κυβερνητικοί κύκλοι επισήμαιναν ότι παραμένει ανοιχτή η πρόσκληση της κυβέρνησης προς όλους τους κοινωνικούς εταίρους να συμμετέχουν στον διάλογο.
Ωστόσο, οι ίδιες πηγές σχολίαζαν δεικτικά πως η κυβέρνηση δεν έχει αυταπάτες ότι η ηγεσία της ΓΣΕΕ θα συμβάλει με δημιουργικό τρόπο στον διάλογο για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση. "Πρόκειται γι' αυτούς που καλούσαν τον κόσμο να πει 'Ναι' σε πολύ χειρότερα μέτρα και στους οποίους οι εργαζόμενοι γύρισαν την πλάτη στο δημοψήφισμα" ανέφεραν χαρακτηριστικά.
Φ.Κ.