Την ενίσχυση της ελληνογερμανικής συνεργασίας στους τομείς της έρευνας και της συνεργασίας επισφραγίζει η συνάντηση εργασίας που πραγματοποιείται από χθες στην Αθήνα, με την παρουσία του αναπληρωτή υπουργού του Γερμανικού Ομοσπονδιακού υπουργείου Παιδείας & Έρευνας Thomas Rachel. Περισσότεροι από 150 συμμετέχοντες παρακολούθησαν τον απολογισμό του πρώτου Ελληνο-Γερμανικού Προγράμματος Συνεργασίας για την Έρευνα και Ανάπτυξη και συζήτησαν τις λεπτομέρειες ενός νέου προγράμματος συνεργασίας.
Κατά την πρώτη φάση επιλέχθηκαν για χρηματοδότηση ύψους 10 εκατ. ευρώ είκοσι τρεις προτάσεις για ερευνητικά έργα συνεργασίας στους τομείς της υγείας, της βιο-οικονομίας, της ενέργειας, της νανοτεχνολογίας, της φωτονικής, των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών, της ψηφιοποίησης υπηρεσιών με επίκεντρο τον άνθρωπο κ.ά. Περαιτέρω συνεργασία προβλέπεται μέσα από μια δεύτερη φάση διμερούς προγράμματος ερευνητικής συνεργασίας τριετούς διάρκειας και συνολικού προϋπολογισμού 18 εκατ. ευρώ.
Κατά τη διάρκεια των Ελληνο-Γερμανικών Ημερών Έρευνας, Καινοτομίας και Νέων Επιστημόνων οι δύο υπουργοί απένειμαν σε ομάδες νέων ερευνητών βραβεία για τις καλύτερες παρουσιάσεις των έργων τους.