Για τον καλύτερο προσδιορισμό των σχέσεων κόμματος και κυβέρνησης στον τομέα των μεταφορών και των δικτύων συζήτησε το αρμόδιο τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ αποφασίζοντας, επιπλέον, να λειτουργήσουν Θεματικές Ομάδες που θα αξιοποιούν τα μέλη του τμήματος από όλη τη χώρα για την επεξεργασία θέσεων.
Η ολομέλεια του Τμήματος Μεταφορών και Δικτύων του κόμματος πραγματοποιήθηκε το Σαββάτο (21.11) με μεγάλη συμμετοχή πάνω από 80 στελεχών από διάφορες περιοχές της χώρας και από διάφορους φορείς, επιχειρήσεις, ΔΕΚΟ, υπουργεία κ.λπ. που σχετίζονται με το αντικείμενο του τμήματος. Στην ολομέλεια παρευρέθηκαν και βοήθησαν με παρεμβάσεις και διευκρινίσεις ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρ. Σπίρτζης, οι γενικοί γραμματείς Π. Πέρκα και Δ. Τζώρτζης, καθώς και ο γραμματέας της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ Π. Ρήγας και ο υπεύθυνος της Πολιτικής Γραμματείας Ν. Σκορίνης.
Στην ολομέλεια τονίστηκε η ανάγκη οργάνωσης, με ιδιαίτερη έμφαση στην αναγκαιότητα καθορισμού σχέσεων κόμματος - κυβέρνησης, και συζητήθηκαν προβλήματα του παρελθόντος και η βούληση να ξεπεραστούν. Επίσης αποφασίστηκε να λειτουργήσουν άμεσα θεματικές ομάδες για την επεξεργασία θέσεων και την ανάληψη πρωτοβουλιών, όπως επίσης να δυναμώσει η παρουσία του κόμματος, προκειμένου να υποστηρίξει και να ασκήσει γόνιμη κριτική στο κυβερνητικό έργο.
Η ολομέλεια ολοκληρώθηκε με την εκλογή των τεσσάρων νέων μελών της Γραμματείας, η οποία πλέον είναι ενδεκαμελής: Αλ. Βουζιούρης (νέο μέλος), Γ. Γρημανέλλης (νέο μέλος), Ηλ. Καπόγιαννης, Β. Καραΐνδρος, Κ. Καστρινάκης (νέο μέλος), Κ. Κλωσίδης, Γ. Ντάτσης, Ν. Ξυδάκης (νέο μέλος), Μ. Παρίσης, Κ. Πετράκης, Στ. Στεφόπουλος.
Φ.Κ.