Στην ελληνική κυβέρνηση αναθέτει όλο το βάρος της ευθύνης ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για την παραμονή της Ελλάδας στο ευρώ.
"Πρέπει να ρωτήσετε την ελληνική κυβέρνηση", δήλωσε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας ότι "περιμένουμε να δούμε τί θα μας πει".
Τέλος, ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε τόνισε ότι "χωρίς πρόγραμμα δεν υπάρχει δυνατότητα στα πλαίσια της Ευρωζώνης να βοηθήσουμε την Ελλάδα. Η Αθήνα να δούμε τι θα μας πει. Οποιος γνωρίζει τις ευρωπαϊκές συνθήκες ξέρει τι πρέπει να πει και τι να κάνει".