Κάλεσμα προς τους πολίτες να συμμετάσχουν στο δημοψήφισμα της Κυριακής και να πουν το «όχι» απευθύνει η Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ, που συνεδρίασε εκτάκτως το Σάββατο πρωί.
«Από τις 25 Ιανουαρίου και μετά -αναφέρεται ειδικότερα- η κυβέρνηση έδωσε μια πρωτοφανή μάχη για την υπεράσπιση των συμφερόντων της χώρας και του λαού. Απέναντι σε πιέσεις και εκβιασμούς, η κυβέρνηση προσπάθησε να εφαρμόσει τη λαϊκή εντολή για τερματισμό της λιτότητας. Οι δανειστές, όμως, αντιπαρέβαλαν τελεσίγραφα που δεν είχαν καμία σχέση ούτε με την εντολή του ελληνικού λαού, αλλά ούτε και με την Ευρώπη της δημοκρατίας και της αλληλεγγύης.
Αυτήν τη μάχη η κυβέρνηση και ο ελληνικός λαός δεν την έδωσαν για να χαθεί», τονίζεται χαρακτηριστικά, με την πρόσθετη εξήγηση, «την έδωσαν για να την κερδίσουν. Η επιλογή της διαδικασίας του δημοψηφίσματος είναι επιλογή υπεράσπισης της δημοκρατίας στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Είναι η επιλογή που καλεί τον λαό να πάρει θέση απέναντι στις εκβιαστικές απαιτήσεις των δανειστών.
Καλούμε τους εργαζόμενους, τη νεολαία, τους συνταξιούχους, τους αγρότες και τους μικρομεσαίους να απορρίψουν τα τελεσίγραφα των δανειστών. Καλούμε τον ελληνικό λαό να πει ένα ηχηρό 'όχι' στον αυταρχισμό της λιτότητας. 'Όχι' στην καταστροφή της χώρας και των ανθρώπων της. Ο αγώνας που δίνουμε δεν είναι μόνο για εμάς, αλλά είναι ένας αγώνας για την αξιοπρέπεια και τη δημοκρατία σε όλη την Ευρώπη. Η Ελλάδα δίνει μήνυμα δημοκρατίας και λαϊκής κυριαρχίας, μήνυμα ενότητας και ομοψυχίας», καταλήγει στην ανακοίνωσή της η Π.Γ. του ΣΥΡΙΖΑ.