"Αν γίνει δημοψήφισμα, εμείς θα ψηφίσουμε ευθέως τη συμφωνία γιατί το όχι που εσείς προτείνετε ισοδυναμεί -μην κάνετε λάθος- με έξοδο από το ευρώ", τόνισε ο πρόεδρος της Ν.Δ. Αντώνης Σαμαράς προειδοποιώντας τον ΣΥΡΙΖΑ ότι "σύντομα θα γίνετε παρελθόν". "Οδηγήσατε τη χώρα σε χρεοκοπία για να την οδηγήσετε εκτός ευρώ. Ο κ. Τσίπρας δεν διαχειρίζεται κάποιο πρόβλημα. Είναι το πρόβλημα", υποστήριξε ο Α. Σαμαράς και χαρακτήρισε το δημοψήφισμα ως "πραξικόπημα".
"Αφήστε τις ανοησίες περί δημοψηφίσματος. Παρωδία είναι, πραξικόπημα", είπε και κάλεσε όλες τις "ευρωπαϊκές δυνάμεις" και "τον λαό που επιμένει στο 'Μένουμε Ευρώπη' να εκφράσει καθημερινά με τρόπο ειρηνικό, με τρόπο ενωτικό, με τρόπο δημοκρατικό, αλλά και με τρόπο μαζικό και αποφασιστικό, την αντίθεσή του σε αυτό το πραξικόπημα". "Η Ελλάδα θα μείνει στην Ευρώπη και το ευρώ. Η Ελλάδα δεν θα αυτοκτονήσει μαζί σας", σημείωσε ο πρόεδρος της Ν.Δ. εκτιμώντας πως "αν συμβεί το αντίθετο, δεν θα υπάρξει επιστροφή".
"Έχω ακούσει για επαναστάτες χωρίς αιτία, αλλά πραξικοπηματίες χωρίς αντικείμενο πρώτη φορά βλέπω", ανέφερε ο Αντ. Σαμαράς λέγοντας ότι η Ελλάδα έμεινε εκτός Eurogroup. Κούνησε μάλιστα τις προτάσεις της Ελλάδας προς τους δανειστές υποστηρίζοντας: "Οκτώ φορές περισσότερα μέτρα από το mail Χαρδούβελη έχει. Είναι το ακριβώς αντίθετο από αυτό που υποσχεθήκατε". "Αυτός είναι ο προσωπικός σας εφιάλτης, κύριε Τσίπρα", υποστήριξε.