Την τήρηση της συμφωνίας εξωδικαστικού συμβιβασμού ερευνούν στη Siemens. Όχι όμως στην Siemens Ελλάδας, αλλά στη "μητρική" Siemens Γερμανίας!
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην Αθήνα βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες κλιμάκιο από τη "μητρική" Siemens και συγκεκριμένα από το τμήμα που είναι αρμόδιο για το συγκεκριμένο θέμα, το οποίο εξετάζει μαζί με στελέχη της ελληνικής Siemens σε ποιο ποσοστό έχει υλοποιηθεί η συμφωνία και γιατί δεν έχει προχωρήσει.
Ο έλεγχος των Γερμανών βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά σε κάθε περίπτωση δείχνει ότι κάποιοι έχουν θορυβηθεί μετά την εκλογή της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.
Κ.Που.