Σε σώμα συγκροτήθηκε το συντονιστικό όργανο της Νομαρχιακής Επιτροπής Α' Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ: συντονιστής επανεξελέγη ο Μιχάλης Υδραίος (με 27 υπέρ, 1 άκυρο, 7 λευκά), ενώ αναπληρώτρια εξελέγη η Ζαχαρούλα Νταλέ (με 27 ψήφους) έναντι 7 ψήφων που συγκέντρωσε η υποψηφιότητα της Ελπίδας Λιάκου (ένα ψηφοδέλτιο ήταν άκυρο).
Για το συντονιστικό εξελέγησαν:
Από τη λίστα «Αριστερή Ριζοσπαστική Ριζοσπαστική Συσπείρωση», οι Καρέλας Δημήτρης, Κουγέα Λένα, Κούτσης Νίκος και Μπαρσέφσκη Μάνια. Από τη λίστα «Αριστερή Πλατφόρμα», οι Αντωνίου Βαγγέλης, Δεμέστιχας Γρηγόρης, Κατσάμπης Κώστας και Σεργίδου Κατερίνα. Από τη λίστα "Ενωτική Κίνηση", οι Καρανάσιος Κων/νος και Τσούπος Θωμάς. Τέλος, από τη λίστα «Πλατφόρμα 2010», ο Σονιάδης Μπάμπης.
Σε ανακοίνωσή της η Ν.Ε., που εγκρίθηκε με ευρεία πλειοψηφία, επαναλαμβάνει πως «δεν είναι δυνατόν να γίνουν δεκτά τελεσίγραφα εκ μέρους των δανειστών, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για επιστροφή στην εποχή των μνημονίων».
Και, εκφράζοντας «την ικανοποίησή της για την οριστική επίλυση του θέματος που δημιουργήθηκε σχετικά με την εκπροσώπηση της Ελλάδας στο ΔΝΤ», προχωρά στην εκτίμηση πως, «επιλογές τύπου Παναρίτη ή Λ. Ταγματάρχη δεν εκπέμπουν το μήνυμα της ρήξης με το παλιό και απαξιωμένο από την κοινωνία πολιτικό προσωπικό και κατά συνέπεια δεν εξυπηρετούν το πολιτικό σχέδιο της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ».