Live τώρα    
Κατανεμήθηκαν 6,3 εκατ. ευρώ στα κόμματα / Η Ν.Δ. παίρνει ακόμη περισσότερα από τον ΣΥΡΙΖΑ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κατανεμήθηκαν 6,3 εκατ. ευρώ στα κόμματα / Η Ν.Δ. παίρνει ακόμη περισσότερα από τον ΣΥΡΙΖΑ

Εγκρίθηκε από το υπουργείο Εσωτερικών η κατανομή της τακτικής χρηματοδότησης των πολιτικών κομμάτων ύψους 6,3 εκατ. ευρώ, η οποία γίνεται με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο, με αποτέλεσμα η Ν.Δ. να λαμβάνει μεγαλύτερο ποσόν από τον ΣΥΡΙΖΑ παρ' ότι έχει ηττηθεί με 27,81% έναντι 36,34% στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου και στις ευρωεκλογές με 22,72% έναντι 26,56%. Παρ' όλα αυτά, με βάση τον ισχύοντα νόμο, η Ν.Δ. λαμβάνει υψηλότερο ποσόν, καθώς συνυπολογίζεται το εκλογικό ποσοστό του 2012.

Συγκεκριμένα, η Ν.Δ. λαμβάνει 1,76 εκατ. ευρώ, ο ΣΥΡΙΖΑ 1,6 εκατ. ευρώ, το ΠΑΣΟΚ 746,3 χιλ. ευρώ, οι ΑΝ.ΕΛΛ. 489,3 χιλ. ευρώ. Στη Χρυσή Αυγή αναλογούν 542,3 χιλ. ευρώ, αλλά λόγω της αναστολής χρηματοδότησης δεν θα εκταμιευθούν. Η ΔΗΜ.ΑΡ. θα λάβει 421,6 χιλ. ευρώ, στο ΚΚΕ 412,1 χιλ. ευρώ, στο Ποτάμι 84,7 χιλ. ευρώ. Επίσης, στους συνδυασμούς που κατήλθαν στις ευρωεκλογές του 2014 αντιστοιχούν τα εξής ποσά: 39,5 χιλ. ευρώ στη "Δημιουργία, ξανά!", 84,7 χιλ. ευρώ στην "Ελιά" και 84,7 χιλ. ευρώ στον συνασπισμό ΑΝ.ΕΛΛ. και 39,5 χιλ. ευρώ στον ΛΑΟΣ.

Η.Β.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0