Εγκρίθηκε από το υπουργείο Εσωτερικών η κατανομή της τακτικής χρηματοδότησης των πολιτικών κομμάτων ύψους 6,3 εκατ. ευρώ, η οποία γίνεται με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο, με αποτέλεσμα η Ν.Δ. να λαμβάνει μεγαλύτερο ποσόν από τον ΣΥΡΙΖΑ παρ' ότι έχει ηττηθεί με 27,81% έναντι 36,34% στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου και στις ευρωεκλογές με 22,72% έναντι 26,56%. Παρ' όλα αυτά, με βάση τον ισχύοντα νόμο, η Ν.Δ. λαμβάνει υψηλότερο ποσόν, καθώς συνυπολογίζεται το εκλογικό ποσοστό του 2012.
Συγκεκριμένα, η Ν.Δ. λαμβάνει 1,76 εκατ. ευρώ, ο ΣΥΡΙΖΑ 1,6 εκατ. ευρώ, το ΠΑΣΟΚ 746,3 χιλ. ευρώ, οι ΑΝ.ΕΛΛ. 489,3 χιλ. ευρώ. Στη Χρυσή Αυγή αναλογούν 542,3 χιλ. ευρώ, αλλά λόγω της αναστολής χρηματοδότησης δεν θα εκταμιευθούν. Η ΔΗΜ.ΑΡ. θα λάβει 421,6 χιλ. ευρώ, στο ΚΚΕ 412,1 χιλ. ευρώ, στο Ποτάμι 84,7 χιλ. ευρώ. Επίσης, στους συνδυασμούς που κατήλθαν στις ευρωεκλογές του 2014 αντιστοιχούν τα εξής ποσά: 39,5 χιλ. ευρώ στη "Δημιουργία, ξανά!", 84,7 χιλ. ευρώ στην "Ελιά" και 84,7 χιλ. ευρώ στον συνασπισμό ΑΝ.ΕΛΛ. και 39,5 χιλ. ευρώ στον ΛΑΟΣ.
Η.Β.