Live τώρα    
Συνάντηση Κοτζιά - Παυλόπουλου στο προεδρικό Μέγαρο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Συνάντηση Κοτζιά - Παυλόπουλου στο προεδρικό Μέγαρο

Στο Προεδρικό Μέγαρο για να ενημερώσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο για τα ζητήματα εξωτερικής πολιτικής βρέθηκε χθες το απόγευμα ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς.

Ο πρόεδρος σχολίασε πως ο Ν. Κοτζιάς ηγείται του ΥΠΕΞ "σε μια περίοδο που κάθε άλλο παρά συνηθισμένη μπορεί να χαρακτηρισθεί" και χαιρέτισε τις "πολυσχιδείς πρωτοβουλίες" και τις δραστηριότητες του ΥΠΕΞ, που πλέον "εκτείνεται πολύ πέραν των ορίων της παραδοσιακής διπλωματίας και της διαχρονικής υπεράσπισης των εθνικών μας θεμάτων".

Ο Ν. Κοτζιάς, από την πλευρά του, ευχαρίστησε τον Πρόεδρο που τον δέχτηκε και σχολίασε πως είναι τυχερός που είναι υπουργός στη διάρκεια της θητείας του Π. Παυλόπουλου ως Προέδρου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0