Live τώρα    
"Σαμαρικοί" εναντίον Σαμαρά για τη συμφωνία
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Σαμαρικοί" εναντίον Σαμαρά για τη συμφωνία

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΛΙΓΓΩΝΗΣ

Βαθαίνει ο διχασμός στη Ν.Δ., καθώς την ώρα που ο Αντ. Σαμαράς συνεχίζει να προλειαίνει το έδαφος για την καταψήφιση της διαφαινόμενης συμφωνίας -με επίκεντρο την... εικαζόμενη από τη Ν.Δ. "φοροκαταιγίδα"- ακόμη και "σαμαρικά" στελέχη τηρούν αποστάσεις και δηλώνουν πως δεν είναι δυνατόν να καταψηφιστεί οποιαδήποτε συμφωνία είναι συνδεδεμένη με τη χρηματοδότηση της χώρας.

Μία ημέρα μετά την επίθεση του Αντ. Σαμαρά στην κυβέρνηση από τη Ρίγα της Λετονίας, όπου ζήτησε... "αλλαγή πολιτικής", θυμίζοντας τον παλιό εαυτό του των "Ζαππείων", χθες ο εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κ. Καραγκούνης προεξόφλησε υψηλότατους συντελεστές ΦΠΑ, παρά το γεγονός ότι η συμφωνία δεν έχει ακόμη "κλειδώσει". "Οι άνθρωποι που επαγγέλλονταν την ελπίδα και τη σωτηρία της χώρας καταλήγουν, όπως φαίνεται, να πλήξουν καίρια την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας, 15%, 18%, 23% στο ΦΠΑ;", διερωτήθηκε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος της Ν.Δ., για να προσθέσει: "Πολύ απλά, η ελληνική οικονομία δεν αντέχει μια τέτοια φοροκαταιγίδα, όταν εμείς είχαμε καταφέρει να βγάλουμε τη χώρα στα πλεονάσματα. Ας μας πούνε: Έχουν και άλλες τέτοιες φαεινές ιδέες;".

Γ. Σακελλαρίδης: "Τους θυμόμαστε όλοι"

Σε οξείς τόνους απάντησε στον εκπρόσωπο της Ν.Δ. ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Σακελλαρίδης, κατηγορώντας την αξιωματική αντιπολίτευση πως "σκορπάει στον αέρα ποσοστά ΦΠΑ που δεν βγάζουν νόημα, προσπαθώντας να δημιουργήσει εντυπώσεις". "Ωστόσο, η μόνη εντύπωση που προκαλεί είναι αυτή της αμηχανίας μπροστά στο γεγονός ότι η κυβέρνηση έχει καταφέρει να θέσει στόχους για πρωτογενή πλεονάσματα πολύ χαμηλότερους από αυτούς με τους οποίους δέσμευσε την Ελλάδα ο κ. Σαμαράς, πέρασε ένα νόμο για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές που ούτε στα όνειρά της δεν μπορούσε να φανταστεί η αξιωματική αντιπολίτευση, ενώ διαπραγματεύεται ποσοστά ΦΠΑ που μειώνουν την επιβάρυνση στα μεσαία και χαμηλά εισοδήματα" συνέχισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, για να καταλήξει: "Ας μη μιλάνε για φοροκαταιγίδες. Τους θυμόμαστε όλοι".

"Δεν μπορώ να συνδέσω το όνομά μου με καταψήφιση"

Ωστόσο, όπως προαναφέρθηκε, πέραν των "φιλελεύθερων" και των "καραμανλικών", που σχεδόν προαναγγέλλουν ότι θα υπερψηφίσουν την όποια συμφωνία, χθες ήταν η σειρά του στενού συνεργάτη του Αντ. Σαμαρά και βουλευτή Χίου της Ν.Δ. Ν. Μηταράκη να προαναγγείλει τη θετική στάση του: "Δεν μπορώ να συνδυάσω το όνομά μου με την καταψήφιση μιας συμφωνίας, ενώ προσπαθούμε πέντε χρόνια να κρατήσουμε την Ελλάδα στον σκληρό πυρήνα της Ευρωζώνης. Δεν μπορούμε τελικά εμείς να είμαστε η αιτία να μην περάσει η συμφωνία", υπογράμμισε στον ρReal FM μία ημέρα αφότου η πρώην εκπρόσωπος της Ν.Δ. -και επίσης στενή συνεργάτιδα του Αντ. Σαμαρά- Άννα Ασημακοπούλου είχε προαναγγείλει μέσω της ίδιας συχνότητας πως "θα προτάξουμε το εθνικό συμφέρον και νομίζω πως είμαστε σαφείς ότι δεν πρέπει να διακινδυνεύσει τίποτα την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας". Παράλληλα, στην εφημερίδα "Αγορά", που κυκλοφορεί σήμερα, η πρώην υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη στέλνει κι εκείνη το δικό της μήνυμα στον πρόεδρο της Ν.Δ., δηλώνοντας: "Δεν έχουμε επιλογή να καταψηφίσουμε".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0