Live τώρα    
Αμφίπλευρη πίεση προς Σαμαρά για "ναι" στη συμφωνία
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αμφίπλευρη πίεση προς Σαμαρά για "ναι" στη συμφωνία

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΛΙΓΓΩΝΗΣ

Μπρος η Ευρωδεξιά, πίσω η εσωκομματική αντιπολίτευση για τον Αντ. Σαμαρά. Ο πρόεδρος της Ν.Δ. πιέζεται πανταχόθεν για συναίνεση στη διαφαινόμενη συμφωνία, την ώρα που οι "δελφίνοι" περιμένουν την άρση της "ελληνικής εκκρεμότητας" για να θέσουν θέμα ηγεσίας και παράγοντες του Βερολίνου και της Ευρωδεξιάς έχουν ήδη αρχίσει να στέλνουν... "απειλητικά" μηνύματα στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης ως προς τη στάση που θα τηρήσει.

Ο Αντ. Σαμαράς θα παραστεί σήμερα στη Ρίγα της Λετονίας, στη σύνοδο του ΕΛΚ (Ευρωδεξιά), με φόντο τις διασταυρωμένες πληροφορίες που θέλουν τον τέως πρωθυπουργό να έχει δεχθεί τηλεφωνήματα από υψηλά ιστάμενους παράγοντες στην Ευρώπη, αλλά και από την ίδια τη Γερμανίδα καγκελάριο, με μία συνισταμένη: "Να μην τολμήσει" να καταψηφίσει την όποια συμφωνία φέρει στη Βουλή η κυβέρνηση. Ο τέως πρωθυπουργός θα βρεθεί σήμερα αντιμέτωπος με την Άν. Μέρκελ, αλλά και άλλους κεντροδεξιούς ηγέτες και πρωθυπουργούς, οι οποίοι θα τού ζητήσουν μετ' επιτάσεως να μην γυρίσει στην... εποχή των Ζαππείων. Παρόλα αυτά, συνομιλητές του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης ισχυρίζονταν χθες πως η Ν.Δ. όχι μόνο δεν θα ψηφίσει "φοροεπιδρομή" -όπως έλεγαν- αλλά και πως ο Αντ. Σαμαράς είναι αποφασισμένος να ξαναπαίξει το έργο του Μαΐου του 2010 διαγράφοντας όσα "γαλάζια" στελέχη υπερψηφίσουν τη συμφωνία.

Έρχονται εξελίξεις

Επί της ουσίας, με αυτές τις διαρροές, ο πρόεδρος της Ν.Δ. προειδοποιεί την ευρεία εσωκομματική αντιπολίτευση πως είναι έτοιμος για την τελική σύγκρουση, καθώς στο επιτελείο του τέως πρωθυπουργού γνωρίζουν πολύ καλά πως, ούτως ή άλλως, ανεξαρτήτως της στάσης που θα τηρήσει η Ν.Δ., μόλις υπάρξει συμφωνία της Ελλάδας με τους εταίρους της, τότε θα αρχίσει να ξετυλίγεται το εσωκομματικό κουβάρι στη Ν.Δ.

Πάντως, κορυφαία "γαλάζια" στελέχη συνεχίζουν να πιέζουν στην κατεύθυνση της συλλογικής λήψης απόφασης, με ψηφοφορία στην Κοινοβουλευτική Ομάδα. "Την τελική απόφαση βεβαίως μπορεί να λάβει ο αρχηγός αφού έχει προηγηθεί η ψηφοφορία στην Κ.Ο., η οποία φαντάζομαι ότι ένας αρχηγός τη σέβεται" είπε χθες στον ρ/σ "Παραπολιτικά" ο Ν. Δένδιας, και στην παρατήρηση δημοσιογράφου πως ο ίδιος "αμφισβητεί εμμέσως το πρωτείο του προέδρου της Ν.Δ.", ο πρώην υπουργός απάντησε με νόημα: "Αυτό δεν είναι παπικό πρωτείο". "Δεν συγκαλείται η Κ.Ο., ψηφίζει Α και μετά γίνεται το Β και θεωρούμε ότι οι δημοκρατικές διαδικασίες έχουν λειτουργήσει, ιδίως σε ένα θέμα τόσο κομβικής σημασίας" συνέχισε ο Ν. Δένδιας, που χαρακτήρισε "πονηρή" την ανακοίνωση της Ν.Δ. για σύγκληση της Κ.Ο. του κόμματος, υπογραμμίζοντας πως το θέμα δεν είναι η σύγκληση του οργάνου, αλλά να υπάρξει συλλογική απόφαση με ψηφοφορία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0